سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری 2 جشنواره تابستانی در کرمان

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: 2 جشنواره فرهنگی و تفریحی "کودک و نوجوان شهروند" و "هنرهای محیطی" طی تابستان امسال در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  زهرا لری شامگاه یکشنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: شهرداری کرمان در تابستان جاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند را برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره کودک و نوجوان شهروند از 22 تا 30 تیر ماه با اجرای نشست‌های تخصصی در زمینه‌های بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، آموزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برپا می‌شود.

لری ابراز داشت: قصه‌گویی، اجرای تئاتر عروسکی، اکران فیلم و برگزاری نمابشگاه تخصصی کودکان از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان از ساعت 16 تا 23 در محل پارک شورا برگزار می‌شود.

لری بیان داشت: جشنواره استانی هنرهای محیطی با عنوان "یاد نقش‌ها" نیز در تابستان در محل پارک مادر شهر کرمان برپا می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ کرمان افزود: از معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان و مدیران فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ کرمان تجلیل می‌شود.

لری از برگزاری کلاس‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی هنری و علمی، محافل انس با قرآن، نشست‌های مشاوره اجتماعی و برگزاری اردوهای شهروندی در خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراهای کرمان خبر داد و افزود: کتابخانه در این مکان‌ها راه‌اندازی شده است./ج1

برچسب ها: کرمان ، جشنواره ، تفریحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.