سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم سلطنتی انگلیس در پشت تبلیغات اسلام هراسی پنهان شده است

"سارا کينگلرز" فعال اسلامي انگليسي گفت: تبليغات منفي عليه اسلام و مسلمانان همزمان با شصتمين سالگرد سلطنت ملکه اليزابت در انگليس افزايش يافته است.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ "سارا کينگلرز" فعال اسلامي انگليسي در گفتگو با خبرنگار "محدوده" ضمن ابراز نگراني از وضعيت اسلام ستيزي در انگلستان گفت:تبليغات منفي عليه اسلام و مسلمانان همزمان با شصتمين سالگرد سلطنت ملکه اليزابت توسط رسانه ها در انگليس افزايش يافته است.

وي با اشاره به افزايش حملات نژاد پرستانه در شهر لندن اظهار داشت: طي چند روز گذشته بارها از سوي عده اي ناشناس تهديد به قتل شدم و متاسفانه اين اتفاق در انگلستان دارد تبديل به يک برنامه رايج و معمولي مي شود و من مطمئنم اين تهديدها ريشه در تبليغات اسلام هراسانه اي دارد که رسانه هاي وابسته به رژيم سلطنتي تدارک ديده اند.

کينگلرز در ادامه افزود:امروز با شعار دفاع از انگليس با ساخت مساجد و مراکز اسلامي در لندن مبارزه مي کنند و حتي اقدام به چاپ و توزيع نشرياتي از اين قبيل کرده اند که در صندوق پستي خانه من نيز قرار گرفته بود.

اين فعال اسلامي تاکيد کرد:روح اسلام در انگلستان در جريان افتاده و امروز تنها کساني که از حقيقت اسلام درکي ندارند ، کشتن مسلمانان را افتخار مي دانند و از گسترش اين دين الهي هراس دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.