سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام طرح ارتقاء كيفي مرمت و لكه گيري هندسي

شهردار منطقه 21، گفت: دور سوم طرح ارتقاء كيفي مرمت و لكه گيري هندسي آسفالت و ترميم دريچه، به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سليمي افزود: هدف از اقدام طرح ارتقاء كيفي، تسهيل در رفت و آمد شهروندان محله و خودروهاي عبوري است. در اين طرح 14 عدد دريچه و 80 تن آسفالت در سطح ناحيه 2 پخش گرديد.
* برگزاري نشست با هدف رسيدگي به مشكلات شهروندان
وي در بخش ديگري اذعان كرد: اين نشست در ساختمان ستادي منطقه برگزار و شهروندان ضمن طرح مشكلات درخواست هاي خود را مطرح كردند.
از عمده موضوعات مطرح شده در اين جلسه، پايانكار، توسعه تجاري، تثبيت عوارض تجاري، جرائم و ساير موارد عمومي بود كه در اين نشست از سوي شهردار منطقه به درخواستها رسيدگي و جهت رفع مشكلات مردم تصميمات لازم اتخاذ شد.
* انتصاب رئيس اجراي احكام شهرداري منطقه
شهردار منطقه 21 اذعان كرد؛ مراسم توديع و معارفه با حضور قائم مقام شهرداري منطقه و جمعي از مديران ارشد برگزار شد كه در همين راستا در اين مراسم قائم مقام شهرداري منطقه، بيان كرد؛ يكي از مشكلات مهم تخلفات ساختماني است، منطقه به لحاظ موقعيت صنعتي و مسكوني كه دارد، تخلفات ساختماني بسياري در آن اتفاق مي افتد.
اهميت توجه به اين موضوع اداره اجراي احكام منطقه را بر آن مي دارد كه اهتمام ويژه اي به اين موضوع داشته و از سوي ديگر اجراي به موقع آرا ماده 100 باعث كاهش تخلفات شده كه اعتماد شهروندان را به مديريت شهري بيشتر خواهد كرد.
در ادامه اين مراسم، از رئيس سابق اداره اجراي احكام منطقه تشكر و قدرداني شد.
* اجراي طرح جهادي خدمات شهري
وي در بخش ديگري، تصريح كرد: با توجه به شروع فصل تابستان و ضرورت توجه بيشتر به امر رفت و روب، شستشوي مخازن زباله و پاكيزگي محله طرح جهادي با محدوديت خدمات شهري ناحيه يك در حال انجام است كه هدف از اجراي اين طرح، رفع مشكلات زيست محيطي محله ها است.
سليمي در ادامه بيان كرد: آنچه براي شهروند بيش از هر چيز ديگري اهميت دارد، پاكيزگي و رفت و روب به موقع محله است. تلاش ما آن است كه با اجراي طرح هاي جهادي يك روزه و يك هفته اي، مشكلات زيست محيطي و خدمات شهري در سطح اين ناحيه را به حداقل برسانيم.
* بازديد ميداني شهردار ناحيه 2 در راستاي بررسي مشكلات و نيازمندي هاي محله ها
شهردار منطقه 21 افزود: روساي ادارات به همراه بازرس ويژه و شهردار ناحيه 2 و شوراياران از محله شهرك آزادي بازديد كه در اين بازديد ضمن بررسي مسائل و مشكلات شهري محله، از نقاط ديگر مختلف بازديد و موارد درخواستي شهروندان و شوراياران در دستور كار ادارات مربوطه قرار گرفت.
* برگزاري كارگاه آموزشي با موضوع حقوقي
وي در بخش ديگري اذعان كرد: كارگاه آموزشي با سرفصل حقوقي در محله يك با حضور 15 تن از شهروندان برگزار كه هدف از اين اقدام، ارتقاء سطح آگاهي شهروندان و آشنايي با مسائل حقوقي است.
* پاكسازي ديوارها در راستاي زيبايي منظر شهري
سليمي گفت: واحد زيباسازي اداره خدمات شهري، اقدام به پاكسازي ديواره هاي بدمنظر شهري از جمله شعار نويسي غيرمجاز بر روي ديوارها كرد اين اقدام در چهارراه ايران خودرو، ابتداي شهر قدس واقع در بزرگراه فتح، بلوار كرمان خودرو حدفاصل بزرگراه شهيد لشگري و فتح به متراژ 2500 متر مربع با استفاده از مواد پوشاننده صورت گرفته است.
* رنگ‌آميزي المان ها در محله چيتگر
وي در ادامه بيان كرد: به همت واحد زيباسازي المان ها و مبلمان شهري در محله چيتگر شمالي رنگ آميزي شد. در اين طرح پايه تابلو، سطوح فلزي، موانع فلزي روي انهار و ...به متراژ 1700 متر مربع رنگ آميزي شد.
* رودخانه كن ايمن سازي مي شود
سليمي اذعان كرد: در راستاي بالابردن امنيت تردد شهروندان در سطح سواره رو، معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري، اقدام به ايمن سازي مسير پل رودخانه كن در محور بزرگراه شهيد لشگري كرد.
* اجراي فاز نخست طرح جهادي در راستاي سهولت و تردد
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اهتمام ويژه مديريت شهري ناحيه 3 به ارتقاء كيفيت خدمات شهري در سطح محلات آن در فاز نخست اجراي طرح جهادي حوزه خدمات شهري اين ناحيه، انهار روباز و بسته در بزرگراه فتح، جداول و گاردريل ها، تابلوهاي ترافيكي مخازن زباله، زيرمخزني ها، شستشو و پاكسازي شد./ز

برچسب ها: مرمت ، لکه گیری ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.