شهردار منطقه 21 گفت: اختتامیه کارگاه جامعه ایمن مناطق غرب و کرج به میزبانی منطقه 21 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلیمی افزود: کمیته راهبردی جامعه ایمن منطقه در راستای ارتقای دانش ایمنی مسئولان و دست اندرکاران شهرداری ها و نهادهای مردم و محلی با مفاهیم و رویکرد ایمنی در جامعه با به کار گیری توان علمی  و تخصصی دانشگاهها و متخصصان علمی و فنی مجموعه با پشتیبانی اداره کل تشکیلات شهرداری تهران اقدام به برگزاری اختتامیه کارگاه آموزشی جامعه ایمن کرد.
دبیر جامعه ایمن شهرداری منطقه 21 گفت: دو سال است که به شبکه جهانی جوامع ایمن که پایگاه اصلی آن در سوئد است متصل شده است جامعه ایمن یا استفاده از کلاس های آموزش سمینار، همایش و استفاده از متخصصان این حوزه فعالیت فرهنگی انجام می دهد.
وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کارگاهها ارتقای فرهنگ ایمنی بین مدیران شهرداری و کارکنان این مجموعه است.

*جمع آوری خودروهای اسقاطی از سطح ناحیه دو
شهردار منطقه 21 در گزارش دیگری تصریح کرد: با عنایت به اینکه وجود خودروهای اسقاطی در سطح شهر هم به منظر شهری آسیب رسانده و بعضا باعث ایجاد آسیب های اجتماعی گوناگون می گردد لذا تعداد سه عدد خودرو اسقاطی از سطح محدوده جمع آوری گردید که طی این اقدام ابتدا توسط درج کلیشه بر روی خودرو به مالک اخطار می شود و در صورت عدم جمع آوری توسط مالک شهرداری اقدام می نماید.

*ویژه برنامه بزرگ جشن انتظار
سلیمی تصریح کرد: برپایی سامانه نشاط به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم (عج) و مراسم بزرگ جشن انتظار از جمله ویژه برنامه های فرهنگی شهرداری منطقه 21 را تشکیل می دهد که تا 15 تیر ماه در بوستان نرگس روبه روی شهرداری از ساعت 19 الی 22 برگزار می شود.
وی در ادامه بیان کرد: در این ایام جشن و مولودی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تورهای زیارتی، برپایی ایستگاههای صلواتی، راه اندازی غرفه و کارگاههای حجاب و عفاف و بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان و.... در مساجد و حسینیه ها، خانه های سلامت پارک ها و بوستان ها در سطح نواحی مختلف شهرداری منطقه 21 به اجرا گذاشته می شود.

*مرمت جداول ناحیه 3 و رفع مشکلات عمرانی
وی گفت: اداره فنی و ترافیک ناحیه 3 به منظور رفع مشکلات عمرانی در سطح ناحیه به ویژه جداول اقدام به اجرای طرح مرمت و بازسازی جداول کرد که در این طرح تمامی جداولی که در سطح ناحیه 3 و محلات 6 گانه آن نیاز به ترمیم و بازسازی داشت توسط کارشناسان این اداره شناسایی و تعویض گردید.

*احداث خیابان دوم فروردین در محله غزالی
وی بیان کرد: خیابان دوم فروردین در محله غزالی یکی از معابر مهم این محله است که فاقد خیابان بندی مناسب بود با توجه به اهمیت این خیابان و درخواست های شورایاران آن احداث این محور در دستور کار اداره فنی و ترافیک ناحیه 3 قرار گرفت؛ عملیات عمرانی این خیابان با اختصاص اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از مدتی پیش توسط این اداره آغاز شد. جدول گذاری ، زیر سازی و آسفالت از جمله مواردی است که در این خیابان 700 متری انجام گرفته است.

*پاکسازی و لایروبی انهار بزرگراه فتح
وی خاطر نشان کرد: در راستای حفظ نظافت و زیبایی شهری اداره خدمات شهری ناحیه دو اقدام به لایروبی انهار بزرگراه فتح کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار