سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسكري خبر داد:

برخورد قانوني با متخلفان مالياتي/ جرايم آن‌ها غير قابل بخشش است

رييس سازمان امور مالياتي كشور با تاكيد بر پيشرفت كار طرح جامع مالياتي اظهار كرد: تاكنون حدود 450 هزار اظهارنامه دريافت شده كه اين ميزان يك نهم اظهارنامه‌هايي است كه بايد تسليم شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي عسكري در مراسم افتتاح ارائه خدمات تكميلي و تسليم اظهارنامه الكترونيكي به پرداخت ماليات منابع مختلف مالياتي در دفاتر پستي همچنين با تاكيد بر اين‌ كه با كساني كه اظهارنامه ندهند برخورد قانوني مي‌شود و جرايم آن‌ها غير قابل بخشش است، افزود: تاكنون حدود 450 هزار اظهارنامه دريافت شده كه اين ميزان يك نهم اظهارنامه‌هايي است كه بايد تسليم شوند.
وي تصريح كرد: براي كساني كه اظهارنامه مالياتي خود را به صورت الكترونيكي تسليم كنند تمهيداتي در نظر گرفته شده از جمله پرداخت 30 درصدي مالياتي بر درآمد در مرحله اول و پرداخت مابقي آن به صورت اقساطي.

تسهيلات بخشودگي جرايم مالياتي

عسكري با تاكيد براين‌كه در مراحل بعدي نيز تمهيداتي براي مودياني كه اظهارنامه خود را به صورت الكترونيكي تسليم كرده‌اند از جمله بخشودگي جرايم مالياتي و غيره خبر داد و افزود: اين تسهيلات براي آن دسته از مودياني كه اظهارنامه خود را به صورت كاغذي تسليم كنند در نظر نمي‌گيريم.
وي با تاكيد براينكه آخرين زمان تسليم اظهارنامه‌هاي ماليات بر درآمد سال 90، پايان تير ماه سال جاري است، خاطر نشان كرد: تا ديروز 286 هزار اظهارنامه مالياتي غير از خودرو تسليم شده و بيش از 150 هزار اظهارنامه خودرو نيز دريافت شده است./س

برچسب ها: برخورد ، قانونی ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.