سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بچه های طلاق در آستانه ازدواج

برنامه نمایشی "خانه ما" شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمیرا نجفی، سردبیر برنامه خانه ما گفت: برنامه "خانه ما" کاری از گروه صبحگاهی رادیو تهران است که شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده با بخش های نمایشی و آموزشی همراه خانواده ها خواهد بود. امروز 11 تیرماه برنامه خانه ما، به بچه های طلاق در آستانه ازدواج خواهد پرداخت. روز دوشنبه 12 تیرماه ازدواج مجدد و سه شنبه موضوع خشم مورد بررسی قرار می گیرد. این برنامه در روز چهارشنبه با موضوع چرایی ازدواج از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 اجرای برنامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: پروانه طهماسبی و حماد خزائی به عنوان تهیه کننده، آناهیتا خدابخشی کارشناس، فاطمه سرلک، ستاره نقدی، نگین خواجه نصیر، اکرم محمدی، محمد رضا علی اکبری و علی سلیمانی بازیگر مجری، محمد صادق شایان هماهنگی، حسین فهیم پور، یاسر کطائیان، معصومه خیاطون و ساحل حنفی در واحد ارتباطات همکاری دارند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در بحث ها و گفت و گوها یا برای انتقال موضوعات و پیشنهادات خود از طریق نشانی  radiotehran@irib.ir یا شماره های 33914141 و 33914142 ، پیامک 30000956 دیدگاه های خود را در زمان پخش برنامه با مسوولان برنامه در میان بگذارید.

برنامه رادیویی خانه ما را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10:30 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و موج ای. ام ردیف 1332 از شبکه رادیویی تهران بشنوید./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.