سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

80 روش مختلف براي شکنجه بازداشت شدگان فلسطيني

مدارك موجود نشان مي دهد ، رژيم صهيونيستي براي شکنجه بازداشت شدگان فلسطيني از بيش از 80 شيوه استفاده مي کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخليج ؛ اين روزنامه در شماره امروز خود به نقل از «مرکز مطالعات اسيران فلسطيني» نوشت ، نيروهاي رژيم اشغالگر در بازجويي از اسيران فلسطيني از بيش از 80 شيوه شکنجه جسمي و روحي استفاده مي کنند.

اين مرکز با انتشار گزارشي به مناسبت روز جهاني مبارزه با شکنجه تصريح کرد ، از مجموع 199 شهيد اسير از سال 1967 ، 70 اسير زير شکنجه به شهادت رسيده اند.

در اين گزارش با اشاره به اينکه شکنجه ، سياستي هدفمند و برنامه ريزي شده است آمده است: شکنجه در زندانهاي رژيم صهيونيستي رفتار فردي نيست بلکه دستگاه قضايي اسرائيل اجازه اين رفتارها را داده است.

اين روزنامه با اشاره به اينکه نيروهاي سازمان اطلاعات و امنيت داخلي (شاباک) تحت حمايت قانون، اسيران فلسطيني را شکنجه مي کنند، تصريح کرد: بر اساس آمار ، 98 درصد از اسيران به دست کميته بازجويي وابسته به زندانها شکنجه شدند.

در همين حال سازمان اسرائيلي موسوم به «کميته عمومي مبارزه با شکنجه» استفاده نيروهاي اسرائيلي از شکنجه عليه بازداشت شدگان فلسطيني را تاييد کرد و اظهارداشت: بازداشت شدگان از جمله نوجوانان هدف رفتاري هاي خشونت آميز و دردناکي قرار دارند و مقامات قضائي و قانونگذاري «اسرائيل » از اين اقدامات با خبر هستند و عوامل آن را مجازات نمي کند.
برچسب ها: شکنجه ، اسرائیل ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.