سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران در استان گيلان هم برگزار مي شود

نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران همزمان در استان گيلان و در شهر رشت برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران؛ ناصر باكيده مدير بخش برنامه هاي جنبي جشنواره با اعلام اين خبر افزود: اين همزماني از تاريخ 28 خرداد تا 6 تير در مجتمع فرهنگي و هنري خاتم الانبياء شهر رشت  برگزار مي شود.

وي ادامه داد: برگزاري همزمان جشنواره در استان گيلان به منظور بهره مندي اقشار مختلف به ويژه هنرمندان و خانواده ها و ايجاد فرصت هاي عادلانه و گسترش ابعاد برگزاري پيش بيني شده است.

باكيده با بيان اينكه برگزاري همزمان جشنواره در استان گيلان با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان صورت مي گيرد خاطر نشان ساخت: درخصوص برنامه هاي جشنواره علاوه بر نمايش آثار مسابقه به نشست هاي تخصصي و جلسات پرسش و پاسخ هنرمندان و سينماگران استان گيلان اشاره كرد.

وي خبر داد: آيين اختتاميه اين جشنواره در استان گيلان درتاريخ 6 تير ماه با حضور محمدرضا عباسيان دبير جشنواره و تعدادي از مديران ستادي و مديران و مسئولان و هنرمندان استان صورت مي گيرد.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد تا 2 تیر به همت موسسه رسانه های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.