سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدایت هم رفتنی شد

شنیده ها حاکی از آن است که مجید هدایت که در آبان ماه سال 88 جانشین قلعه بانی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده بود ، از این سمت کنار گذاشته و شخص دیگری جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران و به نقل از بازار خبر، یک منبع آگاه  در این خصوص گفت : خداحافظی مجید هدایت از سازمان گسترش و نوسازی بیش از پیش جدی شده است و گزینه های احتمالی نیز برای جانشینی رئیس هیات عامل ایدرو انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین گزینه ای که تاکنون برای تصدی این سمت معرفی شده است و از گزینه های نزدیک به انتصاب در این کرسی است، غلامرضا شافعی وزیر اسبق صنایع و معادن است که در دوران جنگ تحمیلی نیز زمامدار وزارتخانه صنایع و معادن بوده است.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: امروز آخرین روز کاری هدایت در سازمان گسترش و صنایع ایران بوده است و وی در پایان روز کاری خود در این سازمان پیش از ترک محل کارش از تمامی همکارانش خداحافظی کرده است.

وی که در دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها نیز دستی بر آتش دارد، در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی نیز وزیر تعاون و وزیر صنایع بوده است؛ وی اکنون نیز از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی است.

اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که عدم هماهنگی با کابینه و نبود اتفاق نظر در خصوص مسائل مختلف با وزیر صنعت ، معدن و تجارت از مهمترین دلایل این برکناری ذکر شده است.

گفتنی است؛ وزارت صنعت ، معدن و تجارت تا کنون این برکناری را تایید و یا تکذیب نکرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.