عباسی گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران اربعین حسینی است.
وی افزود: در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی، چون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.
عباسی گفت: مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جادهای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمعها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کرده اند.
عباسی افزود: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد.
به گفته وی زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ مراجعه کنند.