فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در ملاقات عمومی مطالبات و درخواستهای ۳۷ مراجعه کننده این استان را بررسی و دستور لازم تحقق درخواستها صادر کرد.
وی افزود: مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان که بیشتر در خصوص موضوعات اقتصادی بود با حضور ۱۵ مدیرکل و مدیران بانکها بررسی شد.
طهماسبی اظهار کرد: اتفاق خوبی که در این ملاقاتها افتاده این است که کار ارباب رجوع از سوی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری و برای ملاقات با استاندار ثبتنام میشوند.
بیشتر بخوانید
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از آن مشکلات مردم با حضور مدیران استانی مرتبط مورد بررسی قرار میگیرد.
طهماسبی ادامه داد: براساس بررسیهای به عمل آمده ۹۰ درصد کار و مشکلات مردم در این نشستها رسیدگی و حل میشود.
وی با اشاره به راهاندازی کارگروه صدای مردم در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش میشود در این کارگروه مشکلات عام المنفعه مردم مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.
طهماسبی گفت: کارگروه صدای مردم با حضور استاندار و معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی با هدف برطرف کردن مشکلات مردم برگزار میشود.