در رها شدگی فضای مجازی، شاهد آن هستیم برخی سلبریتی‌ها در بخش عمومی فضای مجازی در برابر مخاطبان‌شان بدحجاب یا حتی بی‌حجاب ظاهر می‌شوند.

در کشور‌های لیبرالی رفتار افراد مشهور، تحت ضوابط است. اینجا انگار هیچ خط قرمزی وجود ندارد! فضایی که اگرچه مجازی است، اما از فضای واقعی جامعه هم اثر می‌پذیرد و هم بر آن تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل هم هست که محل مناسبی برای قبح‌زدایی، خط‌شکنی و عادی‌سازی رفتار‌هایی همچون بدحجابی یا کشف حجاب است. برخی سلبریتی‌ها در این میان پیشگام شده‌اند تا خط‌شکنی کنند و به نسل جوان و نوجوانان تشنه الگوگیری، خط بدهند و برای‌شان شبهه ایجاد کنند. فضای مجازی رها شده و بی ضابطه به مرکز ثقل تغییر باور‌ها و نظام ارزشی جوانان در جامعه تبدیل شده، اما این فضا آن‌قدر‌ها هم که به نظر می‌رسد بی قانون نیست و درست شبیه فضای عمومی جامعه، جرم‌هایی که جنبه عمومی پیدا می‌کند، قابلیت پیگیری و مجازات دارد و پلیس فتا و مدعی‌العموم، می‌توانند به این جرم‌ها ورود پیدا کنند.


بیشتربخوانید


قوانین متعددی در حوزه حجاب و عفاف وجود دارد و قانون مجازات اسلامی، مجازات‌های سلبی و بازدارنده‌ای را برای این مقوله در نظر گرفته، اما از آنجا که در بحث حجاب و عفاف با مقوله‌ای فرهنگی مواجه‌ایم، مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با تمرکز بر وظایف فرهنگی و ایجابی ۲۶دستگاه در سال ۱۳۸۴ مصوب شد تا مباحث فرهنگی و ارزشی پیرامون تعمیق باور‌ها و ارزش‌ها را دنبال کند.

مصوبه‌ای که هرگز به درستی اجرا نشد. در برابر این خلأ‌های فرهنگی با رشد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه‌هایی تعاملی و اثرگذاری ویژه این رسانه‌ها بر باور‌ها و تفکرات افراد، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به محفلی برای قاب‌بندی ذهنی و تغییر نگاه و باور‌های افراد تبدیل شد. در این میان چهره‌های سرشناس در حوزه‌های فرهنگ، ورزش و هنر که به عنوان سلبریتی می‌شناسیم‌شان بهترین گزینه برای خط شکنی و ارائه الگو‌های متفاوتی از پوشش و آرایش و حتی کشف حجاب به گروه سنی جوان و نوجوان در جامعه هستند.

بی‌حجابی مجازی هم جرم است
در رها شدگی فضای مجازی، شاهد آن هستیم برخی سلبریتی‌ها در بخش عمومی فضای مجازی در برابر مخاطبان‌شان بدحجاب یا حتی بی‌حجاب ظاهر می‌شوند. این در حالی است که سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ پیش از این گفته‌بود «اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی با پوشش نامناسب در فضای مجازی توسط سلبریتی‌ها در هر صورت بی‌حجابی محسوب می‌شود.» به گفته سرهنگ پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا، در این مورد هیچ تفاوتی میان افراد پرطرفدار و افرادی که دنبال‌کنندگان کمتر یا بیشتری دارند، وجود ندارد و قانون در برابر همه یکسان برخورد خواهد کرد.

قوانین عرصه عمومی فضای مجازی
مهدی صرامی، کارشناس فضای مجازی در گفتگو با «جام جم» درباره کشف حجاب در فضای مجازی و به خصوص انجام این رفتار از سوی سلبریتی‌ها با تاکید براین‌که فضای مجازی هم عرصه عمومی دارد و هم عرصه خصوصی، می‌افزاید: «مبادلات بین شخصی افراد جنبه خصوصی دارد و به عنوان حریم خصوصی باید رعایت شود و قوانین مربوط به حریم خصوصی در این باره هم موضوعیت پیدا می‌کند و حاکمیت وظیفه دارد حریم خصوصی ایمن برای مبادلات در فضای مجازی فراهم کند.»

از نگاه این کارشناس فضای مجازی یک سطحی از زندگی خصوصی وجود دارد که سلبریتی‌ها در این زمینه با سایر افراد جامعه تفاوتی ندارند و می‌توانند حریم خصوصی خود را داشته‌باشند، اما وقتی مباحث مرتبط با حریم خصوصی این افراد در لایه عمومی منتشر می‌شود، اگر مصداق اشاعه منکرات باشد، در برابر آن مسؤول‌اند و به موجب قوانین با آن‌ها برخورد می‌شود، دادستان یا مدعی‌العموم می‌تواند به این جرم ورود کند و از جنبه عمومی جرم با آن‌ها برخورد شود.

رصد جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا
صرامی تاکید می‌کند: «نیروی انتظامی هم در مورد جرم‌های مشهود وظیفه دارد حتی در فضای مجازی فعال باشد کما این‌که پلیس فتا یکی از وظایفش همین است که در عرصه فضای مجازی جرم مشهود را رصد کند و نسبت به آن برخورد قانونی داشته‌باشد و در این زمینه فرقی بین سلبریتی و افراد عادی نیست.»

وی تصریح می‌کند: «معتقدم قضات باید در این باره حساس‌تر باشند و اگر کسی شهرتی به دست آورده وبا سوءاستفاده از این شهرت خواسته یا ناخواسته سبک زندگی غلطی را در جامعه ترویج می‌کند، جرمش در حد یک فرد عادی نیست و باید جدی‌تر مورد توجه قرار بگیرد؛ چراکه این‌ها ادعای الگوسازی دارند.»

تعهد بیشتر در برابر شهرت
شهرت افراد مشهور برایشان تعهد می‌آورد، اما برخی چهره‌ها در کشور ما هر گونه دل‌شان بخواهد رفتار و خط شکنی می‌کنند به گونه‌ای که گاهی وقت‌ها انگار این رفتار‌ها سازماندهی شده‌است. آن‌طور که صرامی می‌گوید، اما انگار سایر کشور‌ها بر رفتار چهره‌هایشان نظارت بیشتری دارند.

این کارشناس با انتقاد از این‌که در کشورمان قانونی برای الگوسازی افراد مشهور وجود ندارد، می‌افزاید: «در برخی کشور‌های لیبرالی در جهت حفظ منافع خودشان، رسانه‌ها با افراد مشهور قرارداد‌هایی می‌بندند و رفتار آن‌ها را تحت ضوابطی می‌گذارند و در صورتی که فرد در رفتارش از آن ضوابط تخطی کند، برای‌شان علاوه بر ضرر معنوی که به حیثیت حرفه‌ای‌شان وارد می‌شود، حتی تبعات و جریمه‌های مالی دارد و اجازه نمی‌دهند خارج از چارچوب مورد توافق، از موقعیت و شهرت‌شان سوءاستفاده کنند.»

منبع: روزنامه جام جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
حجاب در خودی خود چیز بسیار خوبیه ولی اگه اجباری بشه فایده ای نداره چون هر چیزی ما با اجبار باشه جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ تير ۱۴۰۱
حجاب تو اسلام اجبار نیست و کسی رو مجبور نکرده
گفته رعایت کنید اگر نکنید خودتون عواقبش رو می‌بینید
مثلا یکیش رفتن به جهنم و داشتن حق الناس هستش
عواقبش خیلی زیاده رعایت کردنش بهتره
ولی هیچ گاه اسلام چیزی رو تحمیل نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
حجاب دهه شصتی ها فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بجای برخورد قهر آمیز رو خیابان ها با دادن روسری بعنوان هدیه به بد حجاب ها ایشان را ترغیب به ‌پوشش مناسب کنید و از آیات قرآنی در زمینه حجاب در قالب هدیه و با شکل و شمایل مناسب مردم را ترغیب به بازگشت به اصل نیکو کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بیایم دو روش زندگی رو بررسی کنیم:
هر طور دلم میخواد و به کسی ربطی نداره یا اینکه هر طور خدا بخواد و عقل سلیم بگه.
نگاه اولی میگه من کارم رو میکنم، دیگران خودشون رو کنترل کنن که مشکل و فاجعه ای پیش نیاد. اما متاسفانه این خواسته رو فقط میتونی از مذهبی ها و عقلا داشته باشی و بقیه همون طور رفتار خواهند کرد که شما میکنید یعنی میگه منم دلم میخواد از زندگیم لذت ببرم. و چون معیار الهی یا قانونی پشتش نیست نمی‌تونید مرزی برای خودخواهی، لذت گرایی و فردگرایی مشخص کنید. اما کسی که معیار الهی و قانونی برای کارهاش قائله خویشتنداری می‌کنه و مصالح جمعی رو مدنظر قرار میده. به میزان پایبندی به این رویکرد دوم شما در جامعه و حتی خانواده احساس امنیت خواهید داشت و به میزان اعتقاد به رویکرد اول شما با خیانت، تجاوز و بی احترامی روبرو می‌ شوید. انتخاب با شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بعضی ها حال اون خانم ها رو درک نمیکنن که شوهراشون با دیدن این همه اغراق در جلوه گری تنوع طلب شدند و همسرشون به چشمشون نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
مستی
۱۶:۵۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بسیار بسیار مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ تير ۱۴۰۱
میگن آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار برای بی هجاب کردن جوونای ایران بودجه گذاشته درسته؟
اونوقت ما فقط تماشا میکنیم و حتی امر به ماروف و نحی از منکر هم‌نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اگر امروز مسلمانان و مؤمنان سر مسأله حیا و عفت که لازمه اش پوشش است کوتا بیایند، فردا روزی ابروی زن مؤمن متدین را در روز روشن وسط خیابان هتک میکنند و هیچ کار نمیتوان انجام داد . باید ایستاد و از براساس موازین شرعی و حدود قانونی، حجاب، حیا و عفت را تبلیغ و ترویج و با بی حیایی ، بی عفتی و بی حجابی برخورد سخت کرد. اولین گام هم شروع کردن از خود و خانواده خود است همراه با امر به معروف و نهی از منکر سائرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
یک عده میگن حجاب را به رأی به گذاریم (همه پرسی). مگر قانون الهی را به رأی باید گذاشت؟ پس نماز را هم به رأی بگذاریم؟ یعنی چه؟ اگر مسلمانیم که موظف به رعایت احکام اسلامی هستیم و اگر مسلمان نیستیم موظف هستیم به قوانین جامعه احترام بگذاریم.

رأی گیری و همه پرسی مخصوص قوانینی است که انسانها تأسیس کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
به فکرپابرهنگان باشیدنه به فکرسربرهنگان چادر مشکی شده 700
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجاب کمتر: طلاق بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجاب کمتر: طلاق زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
جای تاسف داره که هر خانمی حجابش رو کمتر میکنه، کارش به سمت طلاق میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
یکی از سیاستمدار های آمریکا توی یکی از مجله هاشون گفته بود : اگر میخواهی فرهنگ یک کشور و جامعه رو نابود کنی اقتصاد اونا روی تورم بالا نگه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حمله فقط حمله،باید به اونا هم حمله کنیم ، یا فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
سرباز نایب برحق
۱۸:۳۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
همه به پیش به سمت امام و نایب الخامنه ای همشهری ترک خودم برای دفاع از رکن راکن اسلام یعنی حجاب فقط شیعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
به دنبال توجه هستن و پیدا میکنن حیف برای ادمایی که اینارو دنبال میکنند و حیف برای اونایی که کلی میشینن نقد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
چرا چارتا هنرپیشه بااخلاق استخدام نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
عجیبه که آمار طلاق در خانم های بی حجاب، خیلی زیاد تر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
عجیب که نیست هیچ
انتظارشم میرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
در تمام دنیا قوانینی وجود داره که سلبریتی ها موظف به رعایت اون هستند . آموزش هایی رو می‌بینند. سلبریتی ها یکی از بهترین وسیله برای فرهنگ سازی یک ملت اند اونجا سلبریتی ها ترویج فرزند آوری می‌کنند اینجا سلبریتی ها با سگ ها عکس می‌گیرند.
باید جلوی ترویج فساد توسط اینها رو بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
میشه دوتا از این قوانین رو بفرمایید استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
لعنت به دنیا پرستی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
این سلبریتی ها بخاطر فقر بدحجاب یا بی حجاب شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
که در مسولین عزیز ما موج میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اول وضع گرونی و فقر رو حل کنید فقر رو ریشه کن کنید بعد بچسبید به جز دهم :) مسلمونی شماها به ما وقتی ثابت میشه که خودتون افراد دیندار و متدینی باشید هم خودتون هم بچه هاتون که بچه هاتونم ظاهر همون اعمال خودتونه:) ببینم دست پرورده هاتون تو آمریکا و انگلیس و لای پر قو چطورن؟ جلوی فساد رو بگیرید، عه ببخشید اینم که خودتون دارید!!!جلوی گرانی رو بگیرید،عه اینم مسببش خودتونید که!!!! فقر رو ریشه کن کنید، عه آفرین فقیر رو ریشه کن کردین!!!!! بعد بیاد باقی احکام دین رو تبلیغ کنید ، لطفا یه دور کلاس دین و زندگی رو حتی همون دبیرستان رو برای مسیولین برگزار کنید
شما کنار مردم هر موقع وایسادین نه روبه رومون اون موقع بیاید حرف بزنیم
همه مشکلات مملکت حل شده جز حجاب آخه
برای رسانه کشورمم متاسفم بشدت
حیف ایران که تو هیچ کجای تاریخش دلسوز نداشت و همه خوردن و بردن
حیف ایران ، حالا همان تند روهای افراطی بیاین منو بخورید حرف حق تلخه، حقیقت تلخه برای ما ایرانی ها همیشه تلخه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
کامل حق مطلب رو ادا کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
هر چی جای خودش . شانتاژ نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
چه ربطی داره؟ هر مشکلی رو باید جداگانه حل کرد. نمیشه یک مشکل رو رها کنیم برای آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
مسائل رو قاطی هم نکنین حجاب خط قرمز ماست مثل فساد باید جلوش گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اونایی که میگن هر چی جای خودش چرا جای خودشم لالن چرا در اقتصادم لال شدن گند کاری دولت نمیبینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عقده ای بودن و کمبود چیزی داشتن یکی از علت های اینگونه سلبریتی ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بجای حجاب و عفاف قاتلین سردار سلیمانی و فخری زاده و دانشمندان هسته ای رو مجازات کنید
شرافت ایران در گرو اینکاره
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۶:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم
اون کار هم باید انجام بشه و با بی حجابی هم با اصول درستش باید برخورد بشه
هردو جای خودشونو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
متاسفانه کم کم داره اثرات ورود ۵ میلیون مهاجر افغانی و طالبان به ایران هویدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
متأسفانه کم کم داره اثرات خیانت مسئولین به خون شهدا هویدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب اجباری نیس حتی کشورای ک پیامبران از گوشت خون خودشون بودنم اجباری نیس شماها دنبال چی هستین آخه جوونن دوس دارن ایطو لباس بپوشن شماها چرا چادر میپوشید دوس دارین اینا هم دوس دارن ایطو زندگی کنن جامعه کجا بود کدوم جامعه مسوولیین فقط دم از مسلمان بودن میزنن در حالیکه نیستن گناه هر کی پای خودشه ب مسئوولین چ ن اینک خودشون بهشتین خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
مگه همه چیز به دوست داشتنه حجاب یک قانونه و منافع آنهم به همه بر میگرده














هواقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
مسأله تنوع در پوشش نیست، مسأله ایجاد هیجان جنسی و تنوع طلبی در جامعه است. لطفا دقت کن در تأثیر اجتماعی چادر و حجاب با برهنگی
Japan
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا همه پرسی نمیذارید چرا افکار طالبان بر ایران حاکم شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
از کی قانون خدا قانون طالبان شده جامعه اسلامی برای خود قانون داره و همه موظف به اطاعت هستن مثل همه کشورا که برا خود قانون دارن
Iran (Islamic Republic of)
کوستان سیزو
۱۶:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
نمیدونم چرا بعضی از همه پرسی میترسند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
طالبان رو درست کردند برای بدل زدن به انقلاب اسلامی. ایجاد گروه های افراطی برای اسلام هراسی. خوبه افکار فراماسونرهای فرانسوی حاکم بشه که حجاب رو از سر زن مسلمون بردارن؟
کاملاً مشخه که این نوع کامنتها با یک خط مشخصه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
با ضابطه و قانون و امر و نهی خشونت آمیز حل نمیشه با دادن هدیه از قبیل روسری و هدایای قرآنی در خیابان به کسانیکه پوشش مناسبی ندارند کاری کنید که طرف شرمنده شود و خود به خود حل میشود ...لجبازی نکنید بدتر می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پوشش مردم به شماربطی نداره
مگه وقتی کسی نیم‌متر ریش میذاره و لباس عربی میپوشه بقیه میتونن اعتراض کنن؟
چرا با همه چیز مردم کار دارید؟یکی دوس داره لباس عربستانی بپوشه و نیم متر ریش بذاره یکی هم دوس داره بلوز شلوار بپوشه
اگر جرمه باید برای هردو مورد بالا جرم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
لطفا وقتی اطلاعات ندارید سکوت بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
کسی مشکلی با تنوع پوشش نداره. مشکل ایجاد هیجانات جنسی در جامعه است. خیلی چیز سختی نیست فهمیدنش. شما قوانین مدارس و دانشگاه های خارج از کشور رو بخون. اگر کسی در مدرسه از جمله معلم رفتار یا پوششی داشته باشه که محرک باشه باهاش برخورد میشه. ممکنه سلیقه شما در حدود آزادی متفاوت باشه ولی این خیلی مسخره و بی منطقه که حدی وجود نداشته باشه. دیگه وارد جزئیات نمیشم اگر انصاف داری منطقی فکر کن و مغلطه نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کسی که به دنیای آخرت و پاداش و مجازات آن اعتقاد داره اصلا سمت این کارا نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
و به خودش و دلش و انتخابش بستگی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بعضی ها حال اون خانم ها رو درک نمیکنن که شوهراشون با دیدن این همه اغراق در جلوه گری تنوع طلب شدند و همسرشون به چشمشون نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
تا جایی به خودش ربط داره که به بنیاد خانواده در جامعه ضرر نزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عملا دارم تو خیابون میبینم بعضی از زن ها برهنه میان بیرون تو خود اروپا و آمریکا هم اینجوری نمیان بیرون، یکم حجب و حیا بد نیست، وضع حجاب تو کشور اسلامی رها کردن به حال خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خودتون تو سینما و نمایش خانگی الگو می‌سازید دیگه انگاری سینما ونمایش خانگی دست خارجی هاس چند چندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پول زیاد بی حجابی میاره. از سلبریتی ها مالیات سنگین بگیرید بدهید به فقیرها
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر بی حجابی جرم است پس قوه قضاییه کم کاری نکند در حین نابودی منبع سیاسی پشت این جریان. سل-بیغیرتیها همیشه بیعاقلانه نقش طعمه خائنان کشور را ببازی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
زمین بازی دست دشمنه. اینستاگرام اگر تشخیص بده دارید یک جریان سازی ارزشی انجام میدید سریع شما رو حذف میکنه. با اسم حاج قاسم هم دشمنی میکنن. حالا شما اومدید سالها بستر فنی و فرهنگی کشور رو در اختیار پلتفرم های اونها قرار دادید تا جایی که اکثر مردم معتاد این فضا شدند حالا باید این میوه گندیده رو بچینید. عزیزان باید این وضعیت ولنگار فضای مجازی برچیده بشه. نیاز نیست بچه مدرسه ای ما اینترنت بین الملل کاملاً آزاد داشته باشه. از طرفی وقتی از نظر فنی همه جای دنیا شرکت ها رو ملزم به استقرار سامانه های محلی میکنن و قوانین خودشون رو اعمال میکنن پس چرا ما حتی امکان Safe search گوگل رو نخواستیم فعال و قفل کنیم. چرا از DNS های امن استفاده نمی کنیم. مطمئنا ظرفیت ارائه خدمات داخلی هست ولی اینستاگرام یک رقیب جدی شده. خوشبختانه سایتهای فروش، آموزش و مشورت تخصصی خوبی راه افتادند. به امید مدیریت اینترنت بین الملل و گسترش اینترنت داخلی.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۸:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بجای دست گذاشتن رو اینا زیر ساختا رو درست کنید امروز18 ساعت تو قطاری بودم که شاه مسیرشو ساخته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بدبخت اگر پهلوی مسیر این قطارو ساخته , میلیونها برابر اون را برداشتند و از این مملکت بردند و به جیب آمریکائیها ریختند تا اونها را به آمریکا راه دادند و برای منافع اونها سرمای گذاری کردند و با مقداریش هم دارند اونجا عیش و نوش میکنند و برای ایرانیها پشیزی هم اهمیت قائل نیستند و توی بدبخت و امثال تو حسرت یک زندگی معمولی را میخورید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
زاررت خب به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
همین شاهی که سنگش را به سینه میزنی , سال 1357 بیشتر از 35 میلیارد دلار از اموال این مملکت را برداشت و فرار کرد و ریخت به جیب آمریکائیها . بحرین ایران را که انبار عظیم نفت و گازه را مفت داد به عربها که الآن , عربستان و آمریکا و اسرائیل دارن استفادش را میبرند و..... بازهم میگی خوب بودن و دلسوز ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دقیقا بعد انقلاب افزایش جمیعت و توسعه شهر ها بدون اینکه زیر ساخت فراهم بشه شکل گرفت نتیجش شده آب ناسالم . کیفیت هوا نامطلوب . تغذیه و سلامت پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دلیل ساخت راه آهن فکر کنم برای حمل و نقل انگلیسی های استعمارگر داخل ایران بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
برای جابجایی سربازان بوده تا بتونه راحت تر کشورش رو بفروشه
مرگ و لعنت بر شاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۱
همین سلبریتی‌ها جامعه رو به بیراهه میبرند و زیرساختها فراموش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
آقای محنترم راه آهن از زمان ساخت تا حالا 100 برابر شده تازه دو خطه هم شده
Germany
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مردم رو با حجاب و دین چوب نزنید
کشور توی هوا هست
مردم خسته و خشمگین
باید مواظب بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ایووووول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۲ تير ۱۴۰۱
مردن همه اسلام رو دوست دارند شما مواظب خودت باش که در قرآن داریم که عذابی سخت در انتظار منافقین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
واقعا عین منافقان حرف میزنی مسلمون نیستی حداقل شرف داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بنظر میاد کابینه به گزینه وزیر حجاب و مدیران حجاب
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۸:۳۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام هفته حجاب و عفاف گرامی باد از مسئولین برای بد حجابی بی حجابی تلاش مضاعف می کنند خیلی متشکریم باید از سلبریتی ها خودشان اگلوی با حجاب بودن یاد بگیرند نه اینکه خودشان بد حجابی بی حجابی باشند نه انیکه خودشان بد حجابی بی حجابی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
لعنت خدا بر این شیاطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
نتیجه شکستن حریم حیا و عفاف در جامعه نتیجه اش مشخص شده آمار بالای طلاق و از هم پاشیدن خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
علت طلاق بالا مسائل مالی اسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما یک با حجاب الگو معرفی کن جون ها ازش پیروی کنن واقعی باشه نه خیالی به موفقیت رسیده باشه همه با حجاب ها که تا به موفقیت میرسن کشف حجاب میکنن کی رو الگو قرار بدن جوانان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
منظورت از موفقیت چیه؟ منظورت اون به اصطلاح هنرپیشه ها است؟ اونها که اینقدر تهی هستن که با برهنگی میخوان خودشونو معروف کنن. اگر چشم باز کنی توی کشور ما بسیار هستن خانمهای تحصیلکرده و عالم که در عرصه اجتماعی فعال هستن و در عین حال حجاب هم دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بستگی داره شما به کی بگی الگو!!!!!!
این‌همه پزشک محجبه داریم
اینهمه ورزشکار.... این‌همه دانشجو....فعال اجتماعی....استاد دانشگاه....مهندس.....
همه هم با پوشش مناسب،دارند کار میکنن در جامعه و به موفقیت میرسند......
اگر کسی بخواد موفق باشه،میشه.....
اینکه بگن با چادر زنها محدود میشن،منسوخ شده
Iran (Islamic Republic of)
لابد
۱۶:۱۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
لابد منظورت از موفقیت بازیگرای فیلم های مستهجن هست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا واقعیت رو نمیپذیرید که بیشتر زنان جامعه مخالف حجاب اجباری هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما متوجه نیستید بی حجابی باعث می شود که عذاب الهی به جامعه برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
احسنت دمت گررررم همه اونایی ک منفی دادن فک کنم طلاقی باشن خخخخ میگن تقصیر بی حجاباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
همه اونایی که مثبت دادن حفظ خانواده براشون اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب اجباری جز بی دینی و لجبازی نتیجه بهتری نخواهد داشت. یعنی مسئولین ما آنقدر از لحاظ عقلانی پس رفت کردن که به حجاب اجباری رسیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پس رفت تو کردی و امثال تو که اسم واجبات الهی رو گذاشتی اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب دستور خداست پس شماها ساکت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجاب قانونی و شرعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شماها دبگه از کجای تاریخ عصر حجر پرت شدین این وسط؟؟
آخه برین حداقل به حیات خلوتهای خودتون یه سر بزنین تا ببینین مردم سوریه و لبنان چه نوع پوششی دارن بعد بیاین با طالبان رقابت کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عصر حجری تویی هستی که خبر نداری در سوریه و لبنان حدود نیمیاز جمعیتشون مسیحی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
عصر حجر توی غارها لخت بودند. لختی یعنی غارنشینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هواگرمه یه کم آب خنک بدین بخورن. بالاخره نظام صبرش تمام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
من یه دختر بدحجاب توی خیابون دیدم و خیلی تحریک شدم. الان نمیدونم چی کار کنم. خدا لعنتتون کنه
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
برو به سر ناموس اونایی که بی حجابی میخوان بریز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دوش آب کاملا سرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سرکه بخور خوب میشی
اسلام ازدواج موقت را هم برای همین جاها گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
"حجاب مرد، دوری از نگاه کردن به نامحرمه". شما خودت حجابتو رعایت کن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
لعنت بفرست به مصی پولی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر محافظه کاری کنار گذاشته شود وطبق قانون عرف وهنجار وناهنجاری باابن افراد برخورد شود حتما متوجه خواهند شد.
ولی از ماست که ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
طالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام متاسفانه فقط بی حجابی و بدحجابی نیست دیگه داره اتاق خواب ها وارد کوچه و خیابون و پارک ها میشه من دو تا نوجوان دارم به خدا از ترسرم نمیتونم یه پارک ببرمشون دیگه همه چیز رو از حد خودش گذروندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
وضع تو سعادت آباد خیلی بده تو رو خدا یه کاری بکنین
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اگه دوتا جوونت با پارک رفتن و دیدن مردم تحریک بشن مشکل از تربیت شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
در جواب 7.35
غریزه جنسی جزئی از ذات انسان هستش . ربطی به تربیت نداره
اگه یکی بگه من تحریک نمیشم حتما خودشو به ی دکتر ارولوژیست نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام
دقت کردین اکثر کسایی که طرف بی حجابی خانم ها هستن آقایونن. یعنی طرف دلش به حال زن ها نسوخته دنبال مقاصد و لذت های شخصیه خودشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا چرند میگی مردم ایران میگن حجاب نباید اجباری باشه شاید تو دلشون خیلیها پوشش زن دوست دارن ولی اینکه با کتک و تو سری زن مردم رو حجاب کنند نمیپسندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
فاسد تر و بی ادب تر از این سلبریتی ها ندیدیم اینا برای گرفتن گرین کارت آمریکا حاظرن هر غلطی بکنند حتی فروش ارزشهای ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما وضع اقتصادی خانواده ها رو درست کنین ما قول میدیم مردها هم روسری سرشون کنند . ما نون نداریم بخوریم شما میگید حجاب و رعایت کنید . مردم برا یه لقمه نون دارن خودفروشی میکنن برین تو جامعه ببینین چقدر آدم توی سطل زباله دنبال غذا میگردن شما میگید روسریتو درست کن شما خودتو درست کن که جامعه اینطوری خراب نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
احسنت ب شما عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یعنی تو کشورهایی وضع اقتصادیشون خوبه مردها وزنها حاضرند روسری سرشون کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
F.y
۱۱:۱۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
درسته که تو کشور کم مشکل داریم اما نمیشه چون مسائل دنیوی ما باب میلمون نمیچرخه و چون فقر اقتصادی داریم به فقر معنوی هم دچار بشیم قانون حجاب یه قانون الهیه
منافاتی با مسائل اقتصادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
همونقدر که بی حجابی برای کشور مضره
چادر و پوشش زیاد هم ضرر داره
آمار تصادفات در شبهای تاریک بخاطر چادر و لباس مشکی رو بگید
آمار سرقت بوسیله چادر رو بگید
آمار عملیات انتحاری و تروریستی با چادر رو بگید
هزینه چادر و پوشش زیاد که به خونواده های فقیر تحمیل میشه رو بگید
آمار کمبود ویتامین دی و افسردگی و تبعات و بیماری هاش بخاطر پوشش زیاد رو بگید
آمار گرمازدگی.استفاده بیشتر از آب برای خنک شدن.شستن این پوشش هارو بگید
اگر با جزئیات ریز و دقیق حساب کنید چادر و پوشش زیاد سالیانه هزاران میلیارد خسارت امنیتی.اقتصادی.پزشکی .محیط زیستی به کشور وارد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما حجابت را رعایت کن , نترس کسی شب بهت نمیزنه . ولی اگر رعایت نکنی احتمال اینکه هم شب و روزبهت بزنن خیلی بیشتره دادش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کسی نگفته چادر بپوشید گفتن موهاتو نریز بیرون با شلوارک نیا تو خیابون با مانتو جلو باز تاپ شکمی نیا بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۲ تير ۱۴۰۱
داداش ویتامین d لازم برای کسی که چادر داره در هفته ۳ساعت آفتاب به گردی صورته
همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
الان شما فکر کردی خیلی میفهمی
!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
اووووووووو
چقدر شما چیز بلدی
آمار فلان
آمار فلان
هیچ کس به خاطر چادر از گرمازدگی نمرده
الان اونایی که بی حجابن ویتامین d فولی دارند ؟
تصاف در شب برای بی حجاب ها هم هست
فردی که به دین پایبند باشه و به دنبال ارزش های دینی باشه هیچوقت دست به تحرکات انتحاری و سرقت نمیزنه .
ی کمی مغزتون و باز کنید
تا کی کوته نظری ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مسلمان باید حجاب رعایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حرف مفت نزنید ربطی ب سلبیرتا نداره مگ دولت برا ملت چیکار کرده ک مردمم گوش بفرمان آقایون باشن ؟؟؟ دوس دارن لباس آراد بپوشن هیشکی نمیتونه جلوی خانوما رو بگیره ک مانتو یقه باز نپوشن یا شلوار قد کوتاه نپوشن دیگه هیچ مشکلی تو جامعه نیس بجز حجاب خانوما؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بیماری روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حرف مفت نزنید ربطی ب سلبیرتا نداره مگ دولت برا ملت چیکار کرده ک مردمم گوش بفرمان آقایون باشن ؟؟؟ دوس دارن لباس آراد بپوشن هیشکی نمیتونه جلوی خانوما رو بگیره ک مانتو یقه باز نپوشن یا شلوار قد کوتاه نپوشن دیگه هیچ مشکلی تو جامعه نیس بجز حجاب خانوما؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خودت حرف ... نزن , تو نه تنها حرف .... میزنی بلکه خیلی هم نادان هستی . ربط موضوع بدحجابی به سلبریتیها اینه که اینها متأسفانه شدند الگوی اکثر جوانان . بدحجابیهای اینها به این خاطره ناجوره. افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مشکل هست زیاد هم هست
این هم یکیش
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۶:۱۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
امام علی (ع) :
زکات الجمال العفاف
زکات زیبایی عفاف است .(میزان الحکمه، ج ۴، ص ۲۲۶)
سالروز قیام ومقاومت مردمی حجاب در برابر تهاجم وحشیانه در مسجد گوهرشاد گرامی باد .
#گوهرشاد
#حجاب_من_افتخار_من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بدحجاب = بر باد رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مریم میرزاخانی هم بدحجاب بود عکس های بی حجاب زیادی هم داشت! اما نابغه بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
مریم میرزاخانی کجاش اینهمه آرایش و لباس‌های لخت و باز میپوشید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بخاطر حفظ عزت جامعه ی ایرانی اسلامی در هر سطحی باید درست و جدی انجام وظیفه شود و از سرزنجیره ی کار که تولید کنندگان هستند شروع شود نه وقتی وارد بازار شد. برخورد خشن و در ملع عام هم درست نیست.
Iran (Islamic Republic of)
شین
۱۵:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
همین کسایی که حجاب ندارن و میگن هرکس باید هرجور بخواد لباس بپوشه و هرکس بخودش مربوطه .منم میگم باشه قبول. حرفی نیست .ولی چرا همینا وقتی یه خانم باحجاب میبینن .با غرور و تکبر و‌ یک جور تمسخر نگاش میکنن ؟؟؛واقعا چرا .؟؟!شما که ادعای بافرهنگ بودن دارین میگن ما خیلی حالیمونه و برای اعتقادات دیگران ارزش قائلیم .مثلا کسی رو میبین که همه جور گناه و فساد میکنه میگین ‌زندگی خودشه .ولی به باحجاب ها که میرسین با تمسخر نگاه میکنین .متاسفم واقعاااااا.yjc عزیز لطفا پیام منو بزار اول همه ببینن .چرا فکر میکنین با حجاب ها بدبختن و از دنیا بی خبر !؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بله متاسفانه همین طوره دوروز پیش به آرایشگاهی رفتم خانم ارایشگر با من رفتار توهین آمیزی داشت و میدونم که فقط به خاطر چادرم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کار هر شخصی نیست خودش را برخلاف عرف بنمایش بگذارد و دیگران را به استهزا گیرد.این افراد از قشر خاصی هستند که حضرت علی (ع)هم فرموده اند باید از این مدل افراد دوری جست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مهم نگاه خداونده مومنین از تمسخر و سرزنش هراسی ندارن و در ایمان و اعتقادشون ثابت قدم هستند زندگی دنیایی کوتاه و گذراست روزی که زنان محجبه سربلند در پیشگاه خداوند حاضر میشن چهره بی حجابها تماشایی خواهد بود اونهم نه تماشایی از نوع دنیایی اش!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اینا پول میگیرن لخت بگردن
یه عده هم پول میگیرن گونی سرشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اینها غلط می کنند با شما وامثال تو بی شرف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
راست و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کاملا منصفانه است بالاخره یکی باید باشه با اینا مبارزه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ناشناس۰۱...۱۶ دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
من اشتباهی مثبت دادم غلط میکنی امثال تو و هم فکرهات
Lithuania
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قوانینتون واسه خودتون. مردم که این قوانین رو وضع نکردن که حالا پیروی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
فیلتر شکنتو خاموش که باورت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کشورهای دیگه مردمش قوانین وضع میکنند؟!
مفت حرف بزن ولی حرف مفت نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
رعایت حجاب یک قانون الهی و خواست خداوند است نه مصوب مردم . مردم مؤمن و مسلمان واقعی هم به پیروی از قانون الهی , در این کشور خواهان اجرای آن هستند . اگر کسی با این قانون مشکلی دارد به جایی برود که مشکلش حل شود . فی امان الشیطان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مگر قوانین رو مردم باید وضع کنند. اگر اینطور باشه ٨٠میلیون عقیده متفاوت داریم و نیاز به ٨٠ میلیون کتاب قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کجای دنیا مردم بصورت مستقیم قانون گذاری میکنن؟ بگید ما هم بدونیم!
Lithuania
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قبح‌زدایی که چیز خوبیه. من دوس دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
می تونی برای قبح زدایی از نزدیکانت شروع کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر از قبح زدایی در جامعه خوشت میاد اول از همه باید تو از جامعه زدوده بشی که چنین تفکر قبح آلودی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
از خواهر و دخترت قبح زدایی را شروع کن البته امثال شماها بی غیرت هستید و هر کاری را می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
Sina
۱۵:۲۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خب به تو چه ، سرت تو لاک خودت باشه چکار مردم داری ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دمت گرم ۲۷....۱۵ احسنت اینا همجوره گیر میدن مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مگه لاک پشته که سرش تو لاک خودش باشه؟
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
جنابعالی هم سرت تو کار خودت باشه لازم نیس بیای خبر و کامنت ها رو بخونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
وقتی تو اجتماع زندگی کنی
این حرف چرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
با سلام برنامه‌ریزی دقیقی که جهت قبح زدایی از حجاب ظرف مدت حداقل ۲۰سال گذشته مرحله به مرحله به اجرا درآمد تا وضعیت به این صورت فعلی برسد.ابتدا شروع به کوتاه نمودن مانتوها کردند پس از آن مانتوها را تنگ و تنگتر کردند در مرحله بعدشروع به حذف دکمه های مانتوها نمودند تا جاییکه تمام مانتوهای موجود همگی جلوباز هستند و تیرآخر هم مد کردن پیراهن کوتاه و شلوار برای خانمها بود و همین برنامه را برای روسری و چادر پیاده کردند.از قیمت هم که دیگر نگو یه چادر مشکی را به قیمت ۲میلیون تومان رساندند،مسئولین مملکت هم که در خواب خرگوشی به سر میبردند و آنچنان بازار پوشاک را ول کردند که حالا اگر هم بخواهند نمیتوانند اقدام فوری انجام بدهند.دشمن تمام مسئولین و مردم را با مسائل سیاسی و اقتصادی سرگرم کرد و ضربه برنامه‌ریزی شده خود را از طریق فرهنگ به کشور ما وارد کرد.فضای بی در و پیکر مجازی هم تشدیدکننده و رواج دهنده بی حجابی و بدحجابی و زدودن غیرت از مردان گردید.فقط خداوند بزرگ دختران و زنان و مردان این سرزمین را از کید و مکر دشمنان حفظ بفرمایدزیرا ظاهرا مسئولین در خواب خوش میباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
در کشور اسلامی محجبه ها یک مانتو درست پیدا نمی کنند اول باید مسئولین پاسخگو باشند که همه چیز را به حال خود رها کردند و حتی محجبه ها را با مشکل مواجه کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خانمها آقایان لطفا قبل از اینکه پیامتون را ارسال کنید یک دور بخونید؛ بعضی وقتها آنقدر غلط املایی دارد انگار از سیاره دیگری پیام گذاشته اند؛ کامنت بگذارید نه انشا؛ حوصله بقیه را هم در نظر بگیرید ومختصر ومفید بنویسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
این هنرپیشه هایی که با پول این کشور اینقد پر و بال گرفتن و مشهور شدن حالا شدن بلای جون فرهنگ این کشور و جالبتر انکه به اسم این که دارن کار فرهنگی میکنن مالیات هم نمیدن و از دادن مالیات معافن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کاملا درسته .اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خدا کنه به خودمون بیاییم و دست از بی حیایی و روابط ناسالم و پوشش بد برداریم.
مسلماً همین رفتارهای ما چند سال بعد وارد کانون خانواده خودمان می شود که آن را شکل داده ایم و می خواهیم موفق شود ولی همانی را برداشت می کنیم که چند سال پیش خودمان کاشته ایم
هیچ وقت از بذر گندم جو برداشت نمی شود
امروز مواظب رفتار و اعمال خودمان باشیم تا جامعه آلوده و فاسد نشود
من که به حول و قوه الهی حجابم رو حفظ می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مرحبا. آدمها برای اصلاح باید از خودشون شروع کنن. اگر کودکان امروز در خانه، درست تربیت شوند و الگوی درستی به آنها ارائه شود بعید است فردا محیط و جامعه بتونه تأثیر مخربی روی آنها داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دقیقا
دخترهای ممیز گاها در خیابان دیده میشند که با یه ماکسی بدون ساپورت یا شلوار اومدن بیرون و واقعا باعث میشه حیا از بین بره و در آینده آنها تاثیرات منفی خواهد گذاشت .خانواده ها حتی بدون در نظر گرفتن اعتقادات دینی باید نگران آینده ی فرزندان خودشون باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
تو پول حجابت رو میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا به جای دعوت از دانشمندان و کارافرینان اینا رو دعوت میکنن؟مگه چه کار شاخی انجام دادن که به درد الگو شدن بخورن .مثل اون دختره تو خندوانه معروف شد بعد شروع کرد به فحاشی و لیچار گفتن تو اینستا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آقای علیخانی که سکه زد و یه پزر عروس رو آورد ماه عسل اونهم در ماه مبارک رمضان الان هم خوش و خوشحال عصر جدیدش رو ارائه میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حاصل بی غیرتی برخی خانواده ها ، غیر از این نخواهد بود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
با عرض سلام چیچیتون اسلامی هست که این یکی باشه قبل انقلاب به زور روسریشون در میاوردن بعد انقلاب به زور روسری کنین سرشون شما باید همه چی رو اسلامی کنین از بانک ها از زندگی مسئولین همه چی ....ریشه همه چی فقره بجای فقر کمتر کنین داره بیشتر میشه جون خودتون دم از اسلام نزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
همه چی سر جای خودش .نمیشه مسئله حجاب رو ول کنیم بگیم گرونیه .بانکها ربویه.بله این مشکلات هست اما باید هر کدوم رو از مسئول خودش پیگیری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یه گناه مجوز گناهان دیگه نیست. اینکه مثلا بانک سود غیر شرعی میگیره گناهه ولی بی حجابی هم گناهه هر دو گناهه با هر دو باید مبارزه بشه. نه اینکه بگیم چون فلان گناه هست پس این گناه هم باید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چی از اسلام تو ایران مونده مگ مسئوولین خودشون پیغمبرن آخه بدترین ظلم ها رو دارن ب مردم میکنن بعد دم از اسلام وحجاب خانوما میزنن واقعا ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ماشین شاسی بلند وخونه چندین میلیاردی بالای شهر. بی حیایی و بی غیرتی مردهاشون و .... از فقره؟!! یا از لقمه حرام ونجس؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بله اینکه یکی بزور میذاره یکی بزور درمیاره بسته به عقیده جنابعالی داره مسلمونی خدارو قبول داری مملکت اسلامیه باید قانونش حاکم باشه
اگر بری کافرستون نمی ذارن با روسری بری دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اینها فاحشه هستن نه هنرمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
فقط میخوان از خارجیها تقلید کنند ولی بدبختانه به قیافه شان نمیخورد
یعنی پوزشان مال این حرفها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
وای به حال کسانی که الگوهایشان در زندگی، برخی سلبریتی ها باشند. آدمهایی که برای جلب توجه دیگران به هر روش سخیفی تن میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خدا رو شکر تو خانه ها رصد نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
تقصیر خود نظامه اینا رو آزاد گذاشت و مملکت رو به این روز نشوند.حالا دیگه فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر آزادی برای حجاب باشه کمتر ادم به دام منافق می افتد که چند ماه بعد کارش به طلاق کشیده شود مجلس قانون تصویب کنه سلبریتی ها چون در فیلم و اونا اونجاها بازی میکنند حق ندارند حجاب داشته باشند تا ببینید که چند وقت بعد تمام اینا با چادر به خیابان امده و تواهند گفت مگه ما چه فرقی داریم که نباید حجاب داشته باشیم حجاب پوشش نیست نگاه داشتن فکر و ذهن و چشم و اخلاق هست اگر نه پارچه مانعی برای کارهای دیگا نخاهد بود فقط باعث وجود ترو خشک با هم و افتادن بدام منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ای تف تو این سلبرتی های دوهزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دوزاری
دوهزار خیلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ای تف تو روح خودت چقد بعضیا حسودن چون بازیگرن ومعروف شدن شماها گر گرفتین ازتون سر دارن حسودای عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
میشه بگید چه چیزهای در حریم خصوصی ما جرم نیست؟ از نظر شما همه چیز جرمه ...آخه به شما چه مربوطه مردم چی دوست دارن بپوشن...به شما چه مربوطه چی دوست دارن بخورن یا چی بخونن یا به چه چیزی علاقه دارن...دیگه شورشو در اوردین به همه چیز مردم کار دارین...بابا قانون در تمام دنیا جهت امنیت و رفاه مردمه اون کشوره شما که خون مردمو کردین توی شیشه به بهانه امنیت اجتماعی....اونی که تو میری به بهانه بی حجابی میگیریش خودش پدر داره شوهر داره حتما از نظر اونها این تیپ اشکالی نداره آخه تو چه کارهای که به خودت اجازه میدی ناموس مردمو توی خیابون بخاطر پوشش مثل مجرم باهاش برخورد کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حریم خصوصی؟مگه جامعه و ف مجازی که در دسترس دید همه است خصوصیه؟خصوصی یعنی فقط مال خودت باشه داخل چهاردیواری خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اولا ; اگر تو درست میگی , که نمیگی , چرا در کشورهای به اصطلاح متمدن و مدعی آزادی , با حجاب مقابله جدی میشود و محجه ها را از مدارس و دانشگاهها و مراکز دولتی اخراج میکنن و حتی در خیابانها با اونها با شدت برخورد شده و حتی ضرب و شتم میشوند ؟ ها چه جوابی داری ؟ نکنه میخواهی بگوئی دروغه .؟ به اونها چه ربطی داره که کسی بخواهد حجاب داشته باشه ؟ ثانیا ;رعایت حجاب و پر هیز از بی عفتی و بی حیائی , امر خداوند متعاله که برای جلوگیری از اشاعه فساد و فحشا و عوارض بعدی آن در بین انسانها , نازل شده. (طلاق و خودکشی و خون ریزی و بچه های طلاق و ....) و صرفا خواسته حکومت و یک افراد خاص نیست که البته تو و امثال تو از درک آن عاجزید . پس قبل از اینگونه اظهار نظرها درست فکر کنید و بعد نظر بدید . شاید هم از آندسته افرادی هستید که از بدحجابی و بی حجابی زنان و یا مردان در جامعه لذت میبرید و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ناشناس نا محترم تو که اعتقاد داری حجاب در جامعه به شخص ربط دراه هر چه دوست دراه بپوشه ، در خلوت خودش اشکالی نداره ولی در جامعه و به همه ربط دراه مثالی بزنم شما تو اتوبوس عمومی نشسته اید حالا پاهایت را از کفش در بیار جواربت بو بده و تمام اتوبوس را به گند می کشی حالا افراد دیگری که در اتوبوس هستند حق اعتراض به شما دراند یانه مسلماً دارند چون همه اذیت میشن، جامعه ما هم همینطور هست بی حجابی مانند اون جوراب گندیده هست پس باید رعایت شود
اون شوهر و پدر غلط می کنند که ناموسشان را اون تیپی بیرون بیارن جامعه به همه ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خوبه خودت میگی ناموس مردم را در خیابان میگیرند.آقا یا خانم محترم زمانیکه شما یا بنده از خانه بیرون میاییم دیگر به محل عمومی و همگانی وارد میشویم و هر مکان عمومی قوانین خاص خودش را دارد.هیچکس متعرض مردم در خانه و مکان خصوصی نیست.میشه بفرمایید اگر فردا یکی پیدا بشه و بگه من میخوام توی اتوبوس توالت شخصی بزنم و به کسی ربط نداره جواب شما براش چیه؟مساله جالب اینجاست این کسانیکه از کوروش و داریوش بزرگ طرفداری میکنندو خواهان قوانینی همانند زمان آنها هستند هیچوقت از پوشش بانوان در این دوره ها نه صحبتی میکنند و نه عکسی از سنگ نگاره ها منتشر میکنند.اگر در اسلام به حجاب بانوان اینهمه اعتبار و اهمیت میدهند بخاطر احترام و جایگاه ویژه ای است که اسلام برای بانوان قائل است.بعدا شما که از حجاب آزاد صحبت میکنی میشه بفرماییدتا کجا این مقدار بی حجابی مدنظرتان است؟اگر یکی فردا با شورت کوتاه و رکابی آمددرسطح جامعه از نظر شما مشکلی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حریم خصوصی تو خونه اته . اونجا هر چی دلت میخواد بپوش ولی توی جامعه و کوچه و خیابون حق نداری بی حجاب باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دمت گرم ۵۴ ...۱۳ احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر همه چی آزاده چرا در کشورهای غربی با مساله حجاب برخورد میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پوشش خودته ولی خیابون خودت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
خیابون جزو حریم خصوصیه
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
پس از این به بعد با اشرار و سارقین برخورد نکنیم چون این دزد پدر و مادر دارد و....

۱۳:۵۴ با استدلال این آدم کمر ارسطو و افلاطون تو قبر رگ به رگ شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بد حجاب = عقده ای و ذلیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پدیده بدحجابی و به عبارت بهتر( بی حجابی) که در حال گسترش میباشد , در واقع حربه جدید دشمنان ایران و انقلاب و نظام ج.ا.ا و از همه مهمتر دشمنان مردم و بویژه جوانان ایرانی میباشد و هدفشان نابودی کامل نسل جوان است , که اگر با آن مقابله سنجیده و قاطع نشود , عواقب بسیار خطرناک و مهلکی را برای کشور و بویژه نسل جوان در بر خواهد داشت که جبران آن , تقریبا نزدیک به محال خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب یا بی حجابی هیچ ربطی به شما نداره. با زور و اجبار فقط اوضاع رو بدتر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اشتباه منفی زدم، دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اول بفهم که قانونه بعد حرف بزن
لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قانون کی نوشته.همین آدما.مثل قانون برده داری.قانون هم اشتباه میشه.همین الان به رفراندوم واقعی بزارید ببینید چق رای میاره این قانون‌.این همه کشور اسلامی تو دنیا هست فقط تو ایران و افغانستان اونم بعد از طالبان اجباریه.هیچ چیزی با اجبار حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۵۱...۱۴ کدوم قانون مگ مملکت ما قانون داره آقای اژه ای اشنای ما ۶ ماه پول از کسی طلب داره با مدرک وشاهد هنو مجرم یبارم رو پرونده نیومده ۲ ماهه رد شد دادگاه ی احظاریه براش نرفته ایته قانون تو وطرفدارات اینا فقط زورشون ب مردم عادی میرسه ن دزد وکلاهبردار واختلاسگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
همه کشورها برای قانونشون اجبار دارن
از سال 1370 همین حرفهای شما رو زدند که وضع به اینجا رسید.
چرا زور واجبار برای بقیه قوانین اوضاع را بدتر نمیکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چطور در جوامع غربی که مهد حقوق بشر هستند با افرادی که حجاب دارند برخورد میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پشت چراغ قرمز ایستادن هم اجباره
ولی باید رعایت کنی چون قانوته
حجاب هم قانونه موظفی رعایت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
زور و اجبار برای چیزی که عرف هست قابل اجرا نیست تا زمانیکه افراد خودشون اقناع بشن اما برای هنجارشکنی یعنی خارج از عرف حتماً باید برخورد بشه. یعنی کسی حق نداره با فرهنگ مردم بازی کنه. کسی حق نداره فضای جامعه رو مملو از هیجانات جنسی کنه. حق نداره باعث تنوع طلبی افراد بشه و خانواده ها رو نابود کنه. حق نداره باعث بشه بچه مردم به جای درس و مشق و یادگیری و مهارت آموزی مدام فکرش مشغول این حواشی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بی حجابی به طلاق منجر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خانم‌هایی که حجابشون رو کم کردند، یکی یکی دارن طلاق میگیرن. چرا حجاب بره، طلاق میاد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
فعلاً به بهانه گرم بودن هوا، پیراهن شومیز یعنی پیراهن بلند و همراه شلوار گشاد مد شده است. در مرحله بعدی که پیراهن جا افتاد و مانتو حذف شد، همین پیراهن تیدبل ره تی شرت جذب و شلوار گشاد هم تنگ می شود. حرکت گام به گام برای خوندن فاتحه حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حالا این که بدن نما نیست شلوار گشاد و پیرهن بلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بلوز بالای ناف میپوشن با شلوار تنگ یه مانتو جلوبازم میندازن اونی که شما گفتی از نظر شرعی مشکلی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
نیم لیبریتی های بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ادم باید خیلی خر ونفهم باشه که این بازیگرارو پخ خودش حساب کنه چه برسه به الگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
وقتی با پرداخت پول یا از طریق روابط، به ظاهر مسیر چند ده ساله اساتید هنر و ... یک شبه طی می کنند، نباید انتظار زیادی ازشون داشت
اگر اساتید با هنرشون خودشون نشون می دادند؛ این بی هنرها بیشتر با بی هنری و ترند و وایرال شدن دنبال دیده شدن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
«اینستاگرام» و «پینترست» رو فیلتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پینترست که فیلتر شده
مگه خبر نداری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
نه داداش من رفتم داخلش فیلتر نبود. مطالب خیلی بدی هم داخلش پیدا میشه که قابل گفتن نیست.
لطفا از این برنامه ها استفاده نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
راه حلش اینه که اینترنت بین الملل رو از طریق DNS های امن ارائه بدن و اینترنت داخلی رو گسترش بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پینترست چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
وقتی بی جهت اینا رو بزرگ کنند این بلا سرشان میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ربطی ب اینا نداره نسل جدیدن حجاب قبول ندارن مد مد میخان ازاد باشن مث ما قدیمیا نیستن فرهنگ ندارن ک بهضیا زر مفت میزنن
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
لا اکراه فی الدین
تو چند ده کشور مسلمون فقط ایران تمام قانون هاش اجباری هست حتی عربستان هم فقط و فقط در مکه حجاب رو اجبار کرده ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ازچیزی که نمیدونی حرفشم نزن اونا غیرتشون بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ههه غیرت غیرتت با دیدن مو زن بیدار میشه ولی از دیدن این همه ظلم و فقر و فحشا بیدار نمیشه ؟ این غیرت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اولا که آیه لا اکراه فی الدین معنیش این نبست که هر کی هر غلطی دلش میخواد بکنه. بلکه در زمانی که اسلام آمد بعضی از پیروان ادیان دیگر با شنیدن سخنان پیامبر دین اسلام را پذیرفتن و برخی نپذیرفتن در این آیه گفته شده که اگر کسی با اکراه و اجبار و نارضایتی پذیرفته باشد دینش پذیرفته نیست.
لطفا اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اول برین ببینین معنی آیه چی میشه بعد گاه و بی گاه وجاو بیجا ازش استفاده کنید
Germany
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قبول کنید مملکت فقط برای مسلمون ها نیست ... همه به هم باید احترام بزاریم و مسالمت آمیز زندگی کنیم ... نمیتونیم به زور حجاب سر کسی کنیم وقتی دوست نداره ... فقط اینجوری نسل به نسل تنفر رو از اسلام بیشتر میکنیم ... اسلام زوری به درد هیچ کس نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اجرای احکام الهی اجباریه هیچ کس حق مخالفت علنی با دین را نداره
لا اکراه فی الدین یعنی قلبا شما نمی تونی کسی را دیندار کنی مگر اینکه خودش به نتیجه برسه
اما گفار هم در مملکت اساامی ملتزم به اجرای قانون آن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بقیه آیه را هم بخوان .
الکی آیه نیار
آیاتی هم هست که تاکید بر حجاب دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
این آیه مربوط به اصل دین است یعنی انسانها در انتخاب هر کیش و آیینی آزاد هستند ولی وقتی وارد آن آیین شدند، ملزم به رعایت آن هستند. دقیقا مثل انتخاب کشور محل اقامت که آزاد هستیم هر کشوری را انتخاب کنیم ولی وقتی انتخاب کردیم و وارد آن شدیم باید قوانین آنجا را رعایت کنیم.
Germany
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب یه چیز شخصیه اول انقلاب هم همه همین نظرو داشتن اما متاسفانه انحصارگران با اعمال نفوذ بدعت بدی رو بنا گذاشتند. ما حجاب رو دوستداریم اما نمیشه خواستمونو به همه تحمیل کنیم. این روند زیاده خواهی که در ایران رخ داد و کسی هم جلوش نایستاد خسارات سنگینی رو در ابعاد انسانی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی بر ایران وارد ساخت و یک درد بزرگه که نیاز به درمان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب آیه قرآن است و دستور خداست نه یه چیز شخصی. تو جامعه ای که دین رسمی کشور اسلام است نباید کسی با بی حجابی علنی در جامعه به دستورات خدا دهنکجی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هیچ وقت حجاب چیز شخصی نبوده حرف الکی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حجاب یه امر شخصی نیست اگر دین ندارین علمی برین دنبالش ببینین بد حجابی جامعه چه بلایی سر جوانان میاره تمرکز جوان هارفته فقط سر ظواهر وخدا به داد این جامعه باید برسه
Iran (Islamic Republic of)
ژیلا
۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حکم قران و خداست برو سوره مبارکه نسا رو بخون بعد بیا حرف بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اولا کجای دنیا پوشش جزو مسائل شخصی است. مثلا در کدام کشور میتوان با شُرت رفت سر کلاس دانشگاه نشست؟ کدام کشور اجازه میدهد زن ها و مردها عریان در مراکز اداری حاضر شوند؟
شما به بچه خودت اجازه نمیدی تو مهمونی خانوادگی هر لباسی را بپوشت پس چکونه پوشش افراد در جامعه جزو مسائل شخصی میدانی؟؟؟ اگر در مهمانی ای حاضر شوی که فرد لباس نامناسب به تن داشته باشد، بعد از تمام شدن به خودت میگویی «احترام مهمان را هم رعایت نکرد»

کوتاه سخن: بی شعوری شده فضل. طرف شلوارش بالای قوزکش و لباسش بالای نافش ، پُز با کلاسی هم میده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آخی آخی آخی اینهام از زور فقر بدحجاب شدند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا لکی میگید والا اینا که بی حجابن کلی هزینه لوازم ارایششون و لباسهای جورباجورشونه کسی که فقیر باشه پول این چیزها رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بشن به مردها بستگی داره ، عده ای از ضعف درونی به اینها بها میدن و گندشون میکنن وگرنه اکثر مردهای این سرزمین ندید بدید نیستن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قانون خدا و پیامبرش را اجرا کنید
هیچ فرقی هم بین افراد نگذارید
اونوقت معلوم میشه کی جرات داره از این کثافت کاری ها بکنه چه ازبین بردن مال مسلمان باشه چه ناموس و دین و ایمان مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
جلوی بی حجابی و گرانی را بگیرید که هر دو فساد ایجاد می کند. جدیدا بعضی از خانم های لایف استایل با استفاده از فتیش جذب فالوور می کنند! فساد در اینستاگرام زیاد است فیلتر کنید بی غیرتی مثل یک بیماری مسری زیاد شده و بعضی افراد فاسد هم تشویق می کنند! طرح صیانت بهترین طرح است به شرط اینکه مسائل گرانی و انتقادات مردم سانسور نشود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خاک برسرمان که از عهده برخورد با یک سلبریتی بی ارزش هم بر نمی آییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چ ربطی ب سلبریتا داره اگ راس میگن نذارن تولید کننده لباس جلف بده بیرون تموم زورشون دیگ ب بانوان نمیرسه هر چ دولت دوس داشت سر ملت اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام.مردم علاقه به بی حجابی و رعایت نکردن حدود الهی رو ندارن.
منتهی جو جامعه جوری هست که این شده مد ، و این مد رو رسانه و افراد مشهور جامعه بوجود آوردن ، و مردم فقط تقلید کننده هستن که این کار هم اشتباه است.
اگه قرار هست برخوردی انجام بشه ، باید با رسانه ها و افراد مشهوری که رعایت نمیکنن و فرهنگ اشتباه رو ترویج میدن برخورد بشه.
*** بله همه میدونیم مشکل اقتصادی و مشکلات دیگه هست ، اما این هم یه مشکل بسیار مهم و جدی هست که باید حل بشه.
و نکته ی آخر :
عزیزان حجاب حکم و خواست خداوند بزرگ هست ، کسی که هر چی نعمت داریم از خدای یگانه و مهربان هست.
به حرمت خدا هر کس هر چقدر در توان داره کمک کنه این مشکل از این کشور و جامعه اسلامی برطرف بشه.
اگه به کسانی که رعایت نمیکنن تذکر نمیدیم ، حداقل حمایتشون و تشویقشون نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۲۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
در اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی زنان و دختران بسیاری هستند که فلوورهای زیادی دارند و هر روز یه آرایش مختلف بی حجابی با البسه های برهنه خودشون رو در میارن و برای فروشگاهای مختلف تبلیقات می کنند و برای خودشون کسب کار اینچونینی راه اندازی کردند و هم ترویج فرهنگ غربگرایی زیست را دارن به ایرانیان می دهند هم مخاطبانشان را تشنه زیبایی و جذابیتهای شیطانی لوندانه قرطی گرانه خودشون می کنند و برای خودشان باندهای مافیایی تشکیل داده اند حکومت اسلامی باید با این افراد هر چه سریعتر برخوردهای قانونی کند اگر نه همین باندهای مافیایی که توسط همین زنان و دختران ولنگار هرزه فاسدفاسق تشکیل شده با مخاطبین فراوانشان دارن در کار حکومتی نظام اسلامی و فرهنگ حجاب عفاف حیا خلل ایجاد می کنند باید این باندهاشون رو و سایتهاشون رو دولت حکومت اسلامی منحل کند برای امنیت ملت مومنین و حکومت اسلامی چرا که آزادانه دارن هر کاری در اتین فضای مجازی مختلف مانند اینیستاگرام انجام می دهند و کسیم به کسی نیست وقتی کسی هم ورود می کند که ارشادشان کنند حذفشون می کنند در پیجها و سایتهاشون برای مبارزه با جنگ نرم غربگرایان و سلطنت طلبها و امنیت و سلامت جامع هم باید در کف میدانهای سطوح مختلف جامعه پیشگیری و جلوگیری کنید و هم در فضاهای مختلف مجازی تا نبض کنترل جامعه از هر نظر در همه ابعاد در کنترل قانونی نظام اسلامی باشد نه در کنترل مافیای مختلف غربگرایان و سلطنت طلبها اگر این چونین نکنید و صیانت نکنید کنترل و فروپاشیشان نکنید اونها شما را دارن از هر نظر فروپاشی می کنند در جنگ نرمشان هم خانواده ها رو دارن فروپاشی می کنند هم دارن جامعه اسلامی رو فروپاشی می کنند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل پیشگیران هوشمندانه خردمندانه عاجلانه و عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عمار چرا اینقدر طومار مینویسی ؟ واقعا فکر میکنی کسی تا آخر پیام‌های را می‌خواند؟ فکر کنم گرما زده به سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عمار بشین داستان واسه کودکان بنویس خیلی با استعدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
زیاد بود اصلا نخوندم مرد مومن ۴ خط کافیه
آخرین اخبار