به احترام پرچم رضوی ۳ مددجو از زندان زرند آزاد شدند

به مناسبت دهه کرامت ، ۳ زندانی جرایم غیرعمد با کمک اعضا کاروان حج المجتبی زرند از زندان آزاد شدند.

 رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: همزمان با دهه کرامت خدام حرم رضوی به شهرستان زرند آمده و در این راستا پرچم ضریح مقدس در بین کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان انجام شد .

 در این آیین معنوی که حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند و جمعی از اعضا کاروان حج حضور داشتند، به میمنت حضور خدام بارگاه منور رضوی ۳ زندانی که به علت بدهی مالی عمد در زندان بسر می‌برد، آزاد و به آغوش خانواده خود باز گشتند.

خادمان حرم امام مهربانی‌ها با در دست داشتن پرچم سبز رنگ بارگاه منور آن حضرت فضای زندان شهرستان زرند را آکنده از عطر و بوی حرم رضوی کردند.

کاروان خدام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امروز پنجشنبه در بدو ورود به زندان مورد استقبال مسوولان قرار گرفته و در ادامه در میان صلوات و عرض ارادت مشتاقان به بند‌های زندان هدایت شدند که با استقبال گرم زندانیان مواجه شدند.

 زندانیان در بدو ورود خادمین به زندان با استقبال از آنها با چشمانی اشکبار و با اندوهی فراوان به نیابت زیارت، پرچم حرم مطهر را در آغوش گرفته و بوسیدند.

ایجاد شور و شوق و نشاط بین زندانیان، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و زمزمه‌های رضا رضای زندانیان و مدیحه‌سرایی خادمان از دیگر بخش‌های این آیین بود.

برچسب ها: حرم رضوی ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار