گامی مثبت برای آموزش هدایت و حمایت جوانان دارای ایده در شهرستان میرجاوه

گامی مثبت برای آموزش، هدایت و حمایت جوانان دارای ایده، مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای، دانش آموزان هنرستانی و بانوان صنعتگر به سمت مشاغل فناورانه شهرستان میرجاوه با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شد.

  رامین نارویی دستیار ویژه فرماندار میرجاوه  گفت: جلسه ای به منظور شناسایی استعدادها و ایده های نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان، جوانان دانشجویان جویای کار شهرستان بویژه تحت حمایت امداد و بانوان صنعتگر به جهت ورود به بازار کسب کارهای نوین در قالب آموزش، هدایت و حمایت آنها با برگزاری رویدادهای کار آفرینی، سمینارهای آموزشی برگزار شد.

  نارویی دستیار ویژه فرماندار  ضمن اعلام حمایت فرماندار از برگزاری چنین برنامه ها و استارت آپ هایی  از تدبیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تقدیر و نسبت به نتیجه بخش و ملموس بودن این اتفاق مهم در حوزه آموزش کسب و کارهای نوین، برندسازی و تجاری سازی در شهرستان اظهار امیدواری کرد.

در پایان این جلسه مقرر گردید که ضمن حضور میدانی مدیران و اساتید شرکت کار آفرینی و دانش بنیان در شهرستان  نشستی جهت هماهنگی با مدیران حوزه های مربوطه و مقدمات برگزاری دوره ها صورت پذیرد.
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار