در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پخش سریال بدل از جمعه/ تلویزیون مخاطبان بسیاری دارد

نصیری گفت: پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه‌نمایش خانگی را نهایتا چندصد هزارنفر تماشا کردند اما برنامه‌های تلویزیونی مخاطبان میلیونی دارند. 

رضا نصیری، تهیه کننده درباره سریال بدل گفت: داستان سریال مثل کار‌های قبلی آقای مسعودی حول محور یک خانواده و محلی است که در آن زندگی می‌کنند. همچنین ماجرا‌هایی که میان اهالی محل و این خانواده می‌گذرد را نیز در سریال خواهیم دید.

نصیری درباره آخرین مراحل پس تولید ادامه داد: مراحل پایانی تدوین، صداگذاری سریال در حال انجام است و از جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت حوالی ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

سریال بدل

 وی افزود: محورقصه خانواده‌ای به نام عطاران است که شهرام قائدی نقش پدرخانواده (مسلم) وخانم مقتدی نقش مادر خانواده (عزت) را برعهده دارند. آنها سه فرزند دارند که قصه بیشتر حول پسر بزرگ شان رضا (بابازی عرفان آصفی) و اتفاقاتی که میان او و دوستش و بقیه اهالی محل می‌افتد، می‌گذرد.

نصیری عنوان کرد: حال وهوای کار، حال وهوای کار‌های طنزی است که آقای مسعودی پیش از این نوشته و کارگردانی کرده اند؛ مثل بزنگاه، سه در چهار و سه دونگ سه دونگ. نقش خانواده در این سریال برجسته است. همچنین شاهد روابط میان همسایه‌ها و هم محله ای‌ها هستیم که این روز‌ها کمی فراموش شده است. به واسطه پرداختن به همین روابط، بدل فضای گرم و شیرینی دارد.

سریال بدل

نصیری درباره اینکه بعد از تهیه کنندگی برنامه‌هایی مثل کودک شو، ماجراجویان، تهمتن، ماه منیر، مردان آهنین حالا تجربه تهیه سریال انجام دادند توضیح داد:سال های قبل در  سینما سرمایه گذاری و تهیه کنندگی را شروع کرده بودم، با کار نمایشی ناآشنا نبودم، اما با این سریال فرصت شد که دوباره به این عرصه بیایم.

وی عنوان کرد: تلویزیون مخاطب گسترده تری دارد و کسانی که سریال کارمی کنند، می‌گویند ارتباط بیشتری با بیننده‌ها داریم. از این حیث ترجیح می‌دهم در تلویزیون کار کنم. بیشتر فعالیت‌هایی که طی این ۲۲ سال دراین عرصه داشتم در تلویزیون بوده؛ یعنی تلویزیون را خانه خود می‌دانم و همچنان باور دارم مخاطبان زیادی پای تلویزیون می‌نشینند. تلویزیون کار‌های پربیننده ساخته و همیشه در سبدش محصولات مختلفی بوده که جامعه را با خود همراه می‌کرده است. اگر فضای پلتفرم‌ها را رصد کنید، می‌بینید پرمخاطب‌ترین سریال‌هایی که در آن فضا ساخته شده نهایتا چندصد هزارنفر بوده، اما برنامه‌های تلویزیونی مخاطبان میلیونی دارند. 

سریال بدل

نصیری خاطر نشان کرد: باید استعداد‌های جدیدی به تلویزیون وارد شوند؛ ما جوانان با استعداد زیادی داریم که می‌توانند ستاره‌های بزرگی شوند. مثل سال‌های قبل که استعداد‌ها در تلویزیون شکل می‌گرفت و بعد در سینما وجا‌های دیگر شاهد حضور آنها هستیم. البته باید فضا راکمی بازتر کنیم تابتوانیم استعداد چهره‌های جدید و حرفه‌ای را به مردم نشان دهیم و نسل تازه‌ای را معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تلویزیون باید اینترنتی یا کابلی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینجا ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به راحتی قابل سنجشه که مخاطب تلویزیون چقدر
کافیه آمار گیری بشه ببینیم چند نفر اسم سریالای تلویزیون رو اصلا شنیدن دیدن پیشکش
لقمه تپل گیرش اومده این تهیه کننده داره مجیز گویی تلویزیون رو می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
خودتم نگاه میکنی
پس چرند نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مطمئنی تلویزیون بیینده میلیونی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه کمی سواد رسانه ای داشته باشی میفهمی ک مخاطب میلیونی داره
هرچی باشه بهتر از ماهواره و سینما و فضای مجازی و نمایش خانگی هستش ک همش بدآموزی داره
بیخودی جوسازی و سیاه نمایی نکنید حسودی هم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
علیرضا خان
حالت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله مخاطب داره
چرا فکر کردی کسی نگاه نمیکنه
شبکه های خانگی رو هر کسی حوصله ش نمیگیره نگاه کنه
ماهواره هم خز شده دیگه
چیزی نداره
همش تبلیغ تکرار چرت و پرت
آخرین اخبار