تزریق اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی به سد گلورد در دولت سیزدهم

استاندار مازندران گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای سد گلورد از ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد و سد در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشت.

یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر در بازدید از سد گلورد در جمع خبرنگاران با تسلیت سید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان، گفت: به فرموده رهبری که فرمودند:" امور را ادامه دهید" و خواسته سید شهید، امروز جلسه پسماند را برگزار کردیم و بازدید از سد گلورد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: سد گلورد با ۱۱۵ میلیون مترمکعب گنجایش آبگیری برای مصارف شرب و کشاورزی را داراست.

استاندار مازندران گفت: آب سد گلورد اراضی پایین دست را تامین می‌کند و موجب می‌شود تا مانعی در مقابل سیلاب ایجاد شود که در دهه ۷۰ سیلابی در نکا داشتیم که این سد از سد‌های خوب استان مازندران در برابر مهار سیلاب است.

نوری افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای سد گلورد از ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد و سد در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشت.

او گفت: در کنار ساخت سد گلورد، همچنین پلی برای ارتباط روستا‌های بالادست داریم که این پل دارای طول ۲۸۱ متر در ۱۲ متر است و تا شهریور به اتمام می‌رسد.

استاندار مازندران افزود: یکی از مهمترین مسأله در شرق مازندران امیرآباد و روروریلی است که تامین مالی شده و امیدواریم به زودی آماده شود که برای بخشی از اقتصاد دریامحور مهم است

برچسب ها: سد گلورد ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.