درخشش تیم وزنه‌برداری کردستان در نخستین رویداد ملی وزنه‌برداری

تیم وزنه‌برداری کردستان، با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در نخستین رویداد ملی مردان وزنه‌برداری کشور خوش درخشید.

 مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان پسران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، طی روز‌های ۲۱ لغایت ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با شرکت ۲۰۳ وزنه‌بردار (۱۱۱ ورزشکار در بخش نوجوانان و ۹۲ ورزشکار در بخش جوانان) در ترکیب ۲۸ استان کشور برگزار شد.

در این پیکار‌ها وزنه‌برداران مستعد و خو‌ش‌آتیه تیم وزنه‌برداری کردستان با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شامل ۷ طلا، ۴ نقره و یک برنز خوش درخشیدند.

بر این اساس در دسته ۴۹ کیلوگرم نوجوانان، بردیا کریمی مقام قهرمانی و سه نشان ارزشمند طلا را از آن خود کرد.

در رقابت‌های دسته ۵۵ کیلوگرم نوجوانان، سهیل قره‌ویسی در جدال با پولاد سرد، موفق به کسب سه مدال زرین طلا و‌عنوان قهرمانی شد.

در پیکار‌های دسته ۷۳ کیلوگرم جوانان، شاهین مقصودی موفق به کسب یک نشان طلا در حرکت یک‌ضرب شد تا تیم کردستان به هفتمین نشان زرین این پیکار‌ها دست پیدا کند.

 در دسته ۱۰۲ کیلوگرم نوجوانان، مهرداد کمری با شایستگی ۳ نشان سیمین نقره را کسب کرد و با افتخار بر سکوی نایب قهرمانی نوجوانان کشور ایستاد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم نوجوانان، امیرحسین بشتام موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد و عنوان سومی این دسته را از آن خود کرد.

در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز پارسا احمدی در حرکت یک‌ضرب حد نصاب ۱۸۶ کیلوگرم را از خود بر جای گذاشت و با شایستگی در مکان چهارم ایستاد.

در پایان این مسابقات تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش جوانان به یک نشان طلا دست یافت و در بخش نوجوانان موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز شد.

علی محمد کمری به عنوان سرمربی، میثم عبدی مربی و جمیل کرباسی سرپرست تیم اعزامی وزنه‌برداری کردستان به این رقابت‌ها بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.