در نخستین رویداد ملی مردان وزنه‌برداری کشور رقم خورد

درخشش تیم نوجوانان وزنه‌برداری کردستان با کسب ۶ مدال طلا

ورزشکاران کردستانی ۶ مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی کشور را بدست آوردند.

مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان پسران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با شرکت ۲۰۳ وزنه‌بردار (۱۱۱ ورزشکار در بخش نوجوانان و ۹۲ ورزشکار در بخش جوانان) در ترکیب ۲۸ استان کشور آغاز شد.

در این پیکار‌ها وزنه‌برداران مستعد نوجوان کردستانی خوش درخشیدند و موفق به کسب شش مدال زرین طلا شدند.

بر این اساس در رقابت‌های دسته ۴۹ کیلوگرم «بردیا کریمی» در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرم شد و با غلبه بر وزنه ۹۰ کیلوگرمی در مجموع حد نصاب ۱۵۵ کیلوگرم را از خود بر جای گذاشت تا مقام قهرمانی و سه نشان ارزشمند طلا را از آن خود کند.

 در رقابت‌های دسته ۵۵ کیلوگرم، «سهیل قره‌ویسی» در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۷۴ کیلوگرم شد و در حرکت دوضرب نیز بر وزنه ۹۳ کیلوگرمی غلبه کرد تا مجموع حد نصاب ۱۶۷ کیلوگرم را از خود بر جای بگذارد و موفق به کسب سه مدال زرین طلا و عنوان قهرمانی شد.

 در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز «پارسا احمدی» در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۸۲کیلوگرم و غلبه بر وزنه ۱۰۴کیلوگرمی در حرکت دوضرب، در مجموع حد نصاب ۱۸۶ کیلوگرم را از خود بر جای گذاشت و با شایستگی در مکان چهارم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.