بساط سوداگری و دلالی بازار اجاره مسکن را سامانه خودنویس برچید

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بساط دلالی و سوداگری در بازار اجاره مسکن همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس برچیده شد.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند بازار مسکن به ویژه در استان تهران در مقایسه با سایر بازارها مناسب تر است گفت: با توجه به تدابیری که انجام شده و همچنین با توجه به راه اندازی سامانه خودنویس خوشبختانه بازار مسکن نسبت به سال های گذشته آرام تر شده و همین موضوع خود باعث شده که نگرانی بخش زیادی از مستاجران برطرف شود.

وی با بیان اینکه اجرای سامانه خودنویس در استان تهران نقش بسیار زیادی در کاهش آثار دلالی و سوداگری در بازار اجاره را داشته است گفت: سامانه خودنویس که در استان تهران از اواسط سال گذشته راه اندازی شده و اتصال مشاوران املاک به این سامانه توانسته بخش زیادی از نگرانی ها را در این بازار کاهش دهد چراکه در سال های گذشته مستاجران همواره از حق الزحمه های نجومی که از آن‌ها دریافت می‌شد گله مند بودند.

جنتی توضیح داد: در آستانه رسیدن به  فصل اجاره بازار مسکن آرام تر شده و از سوی دیگر با اجرای طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و بازار اجاره و با تعیین سقف اجاره مسکن به طور قطع این بازار با تثبیت قیمت ها روبرو خواهد شد.

وی افزود: استان تهران همواره در طی یکی دو سال گذشته با سوداگری و دلالی در بازار اجاره روبرو بود که با سامانه خودنویس بساط آن‌ها برچیده شد.

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار