بار شیشه به مقصد نرسید

فرمانده مرزبانی استان از هوشیاری مأمورین ایست و بازرسی پل بین‌المللی ابریشم هنگ مرزی زابل و کشف و ضبط ۸۷ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

سردار رضا شجاعی در تشريح اين خبر گفت: مأمورين اين فرماندهي مستقر در پست مراقبت پل بين‌المللي ابريشم، در حين كنترل خودروهاي ترانزيتي به يك ‌دستگاه خودروي ترانزیت مشکوک و سريعاً آنرا مورد بررسي قرار دادند.

اين مقام ارشد در مرزباني استان ادامه داد: مأمورين با هوشياري و تيزبيني موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر كه به صورت ماهرانه‌اي در لاستیک خودرو جاسازي شده بود را كشف و قاچاقچي آن را نيز دستگير كند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اعلام توقيف يك دستگاه خودرو ترانزیت، دستگيري يك نفر سوداگر مرگ و كشف و ضبط مقدار 87 کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه، ضمن هشدار جدي به قاچاقچيان و آن دسته از افرادي كه براي دستيابي به منافع مادي، از طريق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره مي‌اندازند گفت: مرزداران براي مقابله با هرگونه تعددي به مرزهاي پاك ايران اسلامي هميشه آماده‌اند.

وی در پايان با تشكر از همكاري مرزنشينان  و تلاش  مرزداران دلاور ميهن اسلامي تصريح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران  را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.  

برچسب ها: مواد مخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار