آیت الله رییسی مصداق برجسته شهید راه خدمت است

امام جمعه شهرستان خاش اظهار کرد: آیت الله رییسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت و همواره در کنار مردم بود و برای رفع مشکلات، عزت و سربلندی کشور تدبیر می کرد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت:  شهادت آیت الله رییسی در حین انجام وظیفه و ماموریت بیانگر این موضوع بوده که این شهید والا مقام برای حل مشکلات و انجام خدمت صادقانه به ملت دغدغه داشتند.

وی بیان کرد: سانحه هوایی دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور و به شهادت‌ رسیدن این عالم عامل خادم الرضا (ع)، سیدخدمتگزار ملت، یاور راستین ولایت و رهبری، عزیزی که شب و روز برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور نمی شناخت و شهادت همراهان رئیس جمهور را به حضرت ولی عصر (عج )و نائب برحقش و مردم شریف و دلسوزان به میهن اسلامی و به ملت شریف ایران، تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان و اجر و صبر جزیل برای خانواده های محترم شان و ملت شریف ایران مسئلت داریم.

منتخب مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی گفت: شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
علی کرد افزود: اینجانب شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم ملت و حامی محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و همچنین دیپلمات تلاشگر و نجیب حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محبوب و مردمی ولی‌فقیه و نیز مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را که به این حزن و اندوه افزود را، به محضر رهبر معظم انقلاب و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله رییسی، مصداق برجسته شهید راه خدمت است

خدمات صادقانه شهید جمهور در اذهان ملت ایران به یادگار خواهد ماند

فرماندار خاش نیز گفت: شهادت مظلومانه سید محرومان، رییس جمهور محبوب، خدوم، مغتنم و بزرگمرد جهاد حضرت آیت‌الله رئیسی، یار وفادار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، خادم ملت ایران، و همراه هیات همراه را که قلب‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد را تسلیت عرض می‌کنم.
صاحب گل صالحی افزود: در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی آسمانی شد و به لقای پروردگار و میهمانی پیشوایش امام رضا (ع) شتافت.

وی اظهار کرد: استقامت این سید محرومان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسوولان کشور خواهد بود چرا که باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب بسنده کنیم که « مردم عزیزمان مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نمی آید، ایران، ایران امام رضا (ع) است» و ما بعنوان خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، از تلاش ایثارگرانه، دلسوزی و پشتکار ایشان در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم تاسی می‌جوییم.

فرماندار خاش تصریح کرد: بی شک خدمات مخلصانه و دلسوزانه و توفیقات ایشان در منظر و نگاه ملت ایران همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.

بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: قطع به یقین تمام زحمات و جان نثاری های آن شهید راه خدمت از اذهان ملت نجیب ایران پاک نخواهد شد، گویا آن سید عزیز در شب میلاد والد برحقش حضرت امام رضا (ع) میهمانی خاص بود که با رخصت نابهنگام از ملت شریف ایران ملکوتی گشت و مردم ایران را در سوگی سخت نشاند.

عیدمحمد قلندرزهی افزود: بنابراین این ضایعه غمبار را محضر رهبر معظم انقلاب و نیز بیت معزز ایشان و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض کرده و ضمن طلب غفران و رضوان الهی برای آن عزیزان آسمانی و شهیدان راه فضیلت. امید است رنج فقدان و هجرت آن عزیزان در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب التیام یافته و فرایند فزونی توسعه و عزتمندی میهن مان مستدام شود.
رییس دادگستری خاش نیز بیان کرد: شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همراهان ایشان خبری ناگوار، اتفاقی بسیار تلخ و مصیبتی بزرگ بود.

فرهاد میر افزود: خادم‌الرضا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی مصداق عملی مجاهد در راه خدا و خدمت به مردم و به معنای واقعی با تقوا، مومن، خستگی ناپذیر، متواضع، ولایتمدار و عاشق انقلاب و خدمت به مردم و بویژه محرومان بودند و در نهایت در همین مسیر مزد مجاهدت‌های خود را از خداوند دریافت کردند و به مقام بلند شهادت نایل شدند.

وی اظهار کرد: شهادت این مجاهد عزیز آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و مردم شریف و نجیب استان بویژه شهرستان خاش تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات این عزیزان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار