دستگیری سارقان مسلح شرکت نفت اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: سارقان مسلح شرکت نفت اندیمشک پس از تعقیب گریز دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک در بیان جزئیات این خبر گفت: دیشب در پی اعلام عوامل حراست شرکت نفت قلعه نار واقع در بخش الوار گرمسیری مبنی بر مشاهده سارقین مسلح خطوط لوله نفت، بلافاصله چند گروه از ماموران پلیس بخش الوار در قالب تیمی ویژه به سرپرستی و هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی بخش به محل اعزام شدند.

 او افزود: نیروها ضمن انسداد راه‌های خروجی اقدام به گشت زنی مشترک با عوامل حراست شرکت نفت نموده که خودروی سارقان مسلح مشاهده، متهمان جهت فرار از قانون اقدام به تیراندازی متقابل، که با برتری آتش عوامل انتظامی و حراست نفت در نهایت یک تن از متهمان به ضرب گلوله از ناحیه پای راست مجروح و بلافاصله پس از توقف خودرو با هدف متواری شدن و فرار از چنگال قانون خود را به داخل دره انداخت.

سرهنگ میررضایی ادامه داد: این فرد با تلاش ماموران دستگیر، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۹ عدد فشنگ مربوطه کشف و در این ارتباط ۲ دستگاه خودرو متعلق به سارقان متوقف شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک می‌گوید:  فرد مجروح جهت اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال، در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع اموال مسروقه شامل (دستگاه هوابرش، سیلندر گاز، لوله های برش خورده کشف و به شرکت نفت تحویل شدند ضمنا پرونده قضایی تشکیل و جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس اگاهی شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک یادآور شد: دیگر همدستان سارق دستگیر شده شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.