آماده‌باش ۶۰۰ نیروی هلال احمر برای برگزاری مراسم صعود همگانی به ارتفاعات بازی دراز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۶۰۰ نیروی هلال احمر برای برگزاری مراسم صعود همگانی به ارتفاعات بازی دراز خبر داد و گفت : ظرفیت اسکان برای ۳۵ هزار نفر فراهم شده است.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود جمع کثیری از هموطنان به ارتفاعات این منطقه در روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت)، گفت : آماده‌باش نیرو‌های هلال احمر کرمانشاه از روز گذشته (۱۸ اردیبهشت) آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

وی از آماده‌باش ۱۵۰ تیم چهار نفره هلال احمر با بیش از ۶۰۰ نفر نیرو یاد کرد و افزود: در کنار آمادگی ۲۳ پایگاه هلال احمر، هشت ایستگاه برای ارائه خدمات به افرادی که قصد صعود به ارتفاعات بازی دراز را دارند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمادگی برای ارائه خدمات به افرادی که قصد صعود به ارتفاعات بازی دراز را دارند از ورودی استان در شهرستان کنگاور آغاز شده و تا انتهای مسیر صعود در سرپل‌ذهاب ادامه دارد.

محمدی یکی از وظایف هلال احمر برای این رویداد را اسکان افرادی که از مسیر‌های دورتر می‌آیند اعلام و تاکید کرد: در مجموع ظرفیت اسکان برای حدود ۳۵ هزار نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته شش هزار نفر از افرادی که زودتر از موعد آمده بودند را اسکان دادیم، یادآور شد: از ظرفیت بخش‌های مختلف که امکانات اقامتی در اختیار دارند، برای اسکان استفاده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اظهار کرد: هلال احمر در کنار اسکان هموطنان، در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، امداد و نجات جاده‌ای، توزیع بروشور‌های آموزشی و ... فعالیت خواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.