فرماندار تنگستان:

۱۰ مدرسه در شهرستان تنگستان تکمیل شد

فرماندار تنگستان گفت: ۱۰ مدرسه طی ۳۲ ماه در این شهرستان تکمیل شد.

احمد لطفی در آئین تجلیل از معلمان بخش دلوار عنوان کرد: معلمی مسیر راه نجات بشریت و تربیت انسان‌ها و دارای درجات زیادی نزد خداوند متعال است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کار معلمی این قدر رفیع است که به کار خداوند تشبیه شده است که به پیامبرش آموخت و معلمان نیز به دانش آموزان و متعلمین خود از بدو ورود به مدرسه سواد خواندن را یاد می‌دهند.

وی یاد آور شد: طی ۴۵ سال گذشته معلمان فعالانه و ایثارگرانه تلاش کردند و نتیجه آن امروز با این همه توفیق در رتبه‌های علمی، پیشرفت‌های متفاوت داخلی و بین المللی و ابعاد متفاوت است که رکن اصلی آنها معلم‌ها بودند.

لطفی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم دستاورد‌ها و نتیجه کار شما معلمان در تنگستان، وجود پزشکان متخصص، خیلی از اساتید و مهندسان و روحانیون بنام کشور است که متعلق به همین شهرستان است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: جامعه آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت نیروی انسانی و رکن اصلی پیشرفت، توسعه، تولید و آبادانی در آینده کشور است.

وی افزود: در تنگستان از ابتدای دولت سیزدهم در بعد سخت افزاری، تجهیزات و نوسازی مدارس در شهرستان برنامه ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است. به طوریکه طی ۳۲ ماهه گذشته در دولت سیزدهم حدود ۱۰ مدرسه که غالب آنها در منطقه دلوار نیمه تمام بود تکمیل و واگذار شده است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: یک کار بسیار خوب که از سال گذشته آغاز شد و تفاهم نامه مشترک آن از ابتدای سال منعقد شد احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است که ۱۵۵ میلیارد آن از اعتبارات ملی و ۷۰ میلیارد تومان آن از منابع شهرستان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از دانش آموزان دارای استعداد‌های بالقوه‌ای هستند که می‌توانند در آینده به شکوفایی این مملکت کمک کنند و نیاز است معلمان به این موارد توجه کافی و لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.