هنر یکی از عناصر فرهنگ ساز در حوزه ازدواج و فرزندآوری

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان برای تاثیرگذاری بر حوزه ازدواج ضروری است.

حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست با هنرمندان استان در خصوص برنامه‌های هفته جوان گفت: ازدواج را شاید بتوان یکی از مراحل زندگی دانست که اغلب ما آدم‌ها این مرحله را تجربه می‌کنیم، اما طی سال‌های اخیر با تغییر سبک زندگی و چالش‌های فرهنگی و اقتصادی ناشی از آن، شاهد کاهش آمار ازدواج هستیم.

وی افزود: اهمیت توسعه فرهنگ ازدواج و فرزندآوری برکسی پوشیده نیست و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید در این زمینه تلاش کرد.

وی بیان داشت: برای تاثیرگذاری بهتر و خروجی بهتر برنامه‌های هفته ازدواج بجای اینکه مدیران تصمیم گیر باشند، سعی شده تا از قشر‌های مختلف نظرخواهی و افکارسنجی صورت پذیرد و این نشست با هنرمندان نیز در این راستا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه اعتقاد داریم نقش هنرمندان در ترویج ازدواج پررنگ است، گفت: کار‌های هنری تاثیرگذاری زیادی بروی مردم و جوانان دارد و باید با شناخت درست از جامعه و نیاز‌های جوانان کار‌های هنری تولید و عرضه شود.

حاجی حسینی اضافه کرد: امیدواریم هنرمندان با ارائه برنامه‌های جامع و کامل بتوانیم از ظرفیت این قشر در هفته ازدواج استفاده کنیم و با استمرار این امر در طول سال گام بلندی در ترویج فرهنگ ازدواج برداریم. 

در این نشست که محمدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم حضور داشت، هنرمندان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ازدواج پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار