کشف مواد افیونی در پوشش اتباع بیگانه

فرمانده هنگ مرزی سراوان از کشف ۱۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی در مرز‌های جنوبی استان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر در سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود در موقعیت حوالی میل مرزی به داخل کشور آگاه و بلافاصله با امادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه پرداخته، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند؛ که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل را داشتند.

وی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کرد که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران سوداگران مرگ عرصه را برخود کم دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ فراهی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به صورت کوله باری، به صورت ماهرانه، در جلیقه البسه در پوشش اتباع بیگانه وارد کشور کنند، مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و تعداد ۲۷ نفر اتباع بیگانه مقدار ۱۰ کیلو ۵۰۰ گرم هروئین و ۴ کیلو ۵۰۰ گرم شیشه مجموع ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر را کشف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق، مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است برخورد خواهند کرد.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار