توقیف کود شیمیایی قاچاق در چابکسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در بخش چابکسر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: پلیس در زمینه اجرای قانون با هیچ فرد و یا گروهی تعارف ندارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل عبور و مرور در محور خروجی شهرستان رودسر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو، مقدار تقریبی ۳ تن کودشیمیایی که شامل ۱۲۰ کیسه ۲۵ کیلویی قاچاق را کشف و توقیف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کود شیمیایی کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این راستا متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کودشیمیایی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.