تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان

اولین مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان در استان تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، امروز اولین مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان با حضور احسان حیدری، سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نماینده دستگاه‌های نظارتی، مسئولین این اداره کل و اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان و جمعی از ورزشکاران در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در حاشیه این مراسم ضمن تبریک به اعضای تیم ملی فوتسال برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ اظهار کرد: باعث خوشحالی و مسرت دو ملت شریف ایران و افغانستان است که تیم ملی فوتسال افغانستان با تلاش کادر ایرانی و در کشور ایران توانست تمرینات خود را به سرانجام برساند و برای اولین بار به مسابقات جام جهانی فوتسال راه پیدا نماید.
وی افزود: دو ملت ایران و افغانستان در سایه سار برادری و برابری سالهاست که فرهنگ هم خانه بودن را پذیرفته اند و اکنون مهاجرین افغانستانی ساکن ایران علاوه بر موفقیت در زمینه اقتصادی و هنری، اینبار ورزش را به عنوان حلقه اتصال  انتخاب کرده و بر افتخارات دو ملت افزوده اند.
حیدری بیان نمود: علی رغم تمام توطئه ها و خدعه هایی که دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه و تلاش برای نفاق بین دو ملت دارند، ورزشکاران و به ویژه اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با تلاش های شبانه روزی و کسب موفقیت جواب دندان شکنی به آنها داده و شادی را به کام دو ملت چشاندند.
حیدری در انتها ضمن تقدیر از اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان، از مربی ایرانی و کادر فنی نیز تقدیر و تشکر نمود و از آنها خواست که با قدرت به مسیر خود ادامه دهند و عاملی برای ایجاد انگیزه در نسل جوان مهاجرین برای کسب موفقیت باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار