راه اندازی ۶ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از راه اندازی ۶ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان از ابتدای سال خبر داد.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه اندازی ۶ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۶ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

او افزود: از این تعداد ۴ سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

بهی بیان کرد: همچنین با ارتقای تکنولوژی ۲ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات نیز از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۳۶ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده، تصریح کرد: با راه اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از ۸۵۰ خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار