چهارشنبه، آخرین فرصت معرفی نمایندگان نامزد‌های انتخابات مجلس به هیأت نظارت

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: معرفی نمایندگان نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رأی تا ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: طبق ماده ۶۸ قانون مجلس شورای اسلامی هر یک از نامزد‌ها به تنهایی یا چند نامزد به طور مشترک می‌توانند برای شعب اخذ رأی، نمایندگان خود را جهت بررسی شرایط به هیأت نظارت حوزه انتخابیه معرفی کنند.

او افزود: روز گذشته پیامکی حاوی معرفی سامانه داوطلب و دعوت از آنها برای معرفی نمایند گان نامزد‌ها در شعب اخذ رأی از طرف شورای نگهبان به تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ارسال شده که نامزد‌ها  پس از دریافت پیامک به سامانه اینترنتی داوطلب به آدرس (davtalab.shora-gc.ir) مراجعه و نمایندگان خود را معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه کارکنان دولت، پرسنل نیرو‌های نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات نمی‌توانند از طرف هیچ نامزدی نمایندگی داشته باشند، اظهار کرد: نامزد‌ها در صورت تمایل به معرفی نماینده در شعب اخذ رأی، نسبت به ورود اطلاعات فردی آنها شامل نام و نام خانوادگی، عکس، کد ملی، تاریخ تولد، جنسیت، شعبه مدنظر و بارگذاری تصویر کارت ملی و شناسنامه در سامانه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان با بیان اینکه تاریخ و ساعت ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات نمایندگان از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا  ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است، تصریح کرد:  پس از  این تاریخ امکان معرفی نماینده نامزد و  ویرایش و یا تغییر اطلاعات وجود ندارد.

او بیان کرد: در صورت تأیید اطلاعات نمایندگان نامزد‌ها، پیامک برای داوطلبان مبنی بر اینکه ((اطلاعات نمایندگان نامزد‌های شما از سوی هیأت نظارت مورد تأیید قرار گرفت و با مراجعه به سامانه داوطلب نسبت به مشاهده و صدور کارت آنها اقدام فرمایید) صادر خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: نامزد‌ها پس از دریافت پیامک تأیید اسامی نمایندگان، باید روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به سامانه داوطلب مجدداً مراجعه و نسبت به چاپ کارت اقدام کنند و فرصت مراجعه نامزد‌ها برای امضا و دریافت هولوگرام تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار