چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی خوبی بر مسائل امنیتی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان همواره حمایت و پشتیبانی از نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دارد.

 وی افزود:خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جزء رده‌های موفق در کشور است، گفت:بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بدلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

قاضی القضات استان کرمان اظهار کرد :دشمن همواره بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی وامنیتی را دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و افزود: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده اند. اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور رخ ندهد. 

رییس شورای قضایی استان کرمان به سالروزفرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل (ره) دستور ایشان مبنی برتشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می‌بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد:سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

وی تاکید کرد:امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرور آفرین نیرو‌های مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشور‌های منطقه و جهان بود و آن اینکه ایران اسلامی در تامین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده اند و قطعا محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد:اقدامات اخیر نیرو‌های مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

وی با بیان اینکه همانگونه که نیرو‌های مسلح ما در عرصه عمل افتخار آفرین هستند، افزود:در عرصه اطلاعاتی نیز نیرو‌های امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم هستند.

رییس سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان نیز در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه قضایی همواره به ما در انجام ماموریت‌ها کمک کرده است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آمیز بودن کار‌ها داشته است.

وی اظهار داشت:در پرونده‌های امنیتی و بزرگ صدور آراء قاطع از سوی قضات شجاع و انقلابی استان کرمان موجب ایجاد امید در جامعه و انگیزه برای همکاران ما برای انجام سایر ماموریت‌ها در سازمان اطلاعات سپاه استان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.