ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیاردی ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از ثبت سفارش فروش محصولات صنایع‌دستی استان به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

وحیده رخشانی اظهار کرد: در نمایشگاه بین المللی تهران بیش از پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران، قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی سیستان و بلوچستان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا و قطر به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی شده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سفارش تهیه تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، مقامات مسوول و فعالان حوزه اشتغال زنان از غرفه سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

رخشانی تصریح کرد: فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار