برای برگزاری انتخابات همه امکانات را بسیج کنید

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: برای برگزاری انتخابات همه امکانات را بسیج کنید و هیچ شعبه اخذ رأیی کم نشود تا فرایند رأی دادن مردم تسهیل شود.

رحمتی گفت: هدف اصلی ما جلب مشارکت حداکثری مردم است برای این منظور باید نقایص مرحله اول اصلاح شود و نمایندگان نامزد‌ها با آرامش در شعبه‌ها حضور یابند و سه حوزه رأی گیری در استان باید سرفصل مناسب برای تعامل با رسانه‌ها در توجیه آموزش و جلب مشارکت مردم داشته باشند.

وی افزود: از سه حوزه تبریز آذرشهر اسکو، میانه و شبستر در حوزه تبریز آذرشهر اسکو انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و مردم در این زمینه باید آموزش ببینند و صدا و سیما بستر مناسبی است که آموزش‌های لازم را از طریق انیمیشن یا موشن گرافی و برنامه‌های کارشناسی آموزش دهد.

وی همچنین از هواداران نامزد‌ها خواست با پرهیز از تخریب نامزد‌های رقیب و آلودن فضای انتخابات با برنامه‌های متنوع مردم را به مشارکت ترغیب کنند تا بتوانیم انتخابات الگویی را رقم بزنیم.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی در مجلس است که در سه حوزه انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و در دور دوم ۱۲ نفر برای ۶ کرسی باقیمانده رقابت می‌کنند

از این ۶ کرسی ۴ کرسی مربوط به حوزه تبریز آذرشهر و اسکوست و یک کرسی مربوط به میانه و یک کرسی نیز مربوط به حوزه شبستر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.