زنگ سپاس معلم در مشهد نواخته شد

استاندار خراسان رضوی گفت: قله‌های افتخار جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد.

یعقوبعلی نظری در مراسم زنگ سپاس معلم به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم که در هنرستان کارودانش جمال نصیرزاده برگزار شد، گفت: هفته گرامیداشت معلم و روز معلم را محضر همه معلمان تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌ها و زحمات آنها در نقاط مختلف استان و در مدارس محتلف تشکر و قدردانی دارم. من چهار سال از سال ۵۴ تا ۵۸ در همین مدرسه در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم.

او افزود: سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم و علت آشنایی من با انقلاب شهید جهانگیر نارنجی بود که در یک میز می‌نشستیم. ایشان ما را با انقلاب آشنا کرد و من در مسیر ارتباط با بچه‌های انقلابی در آن منطقه قرار گرفتم. بعد از انقلاب ایشان وارد جهاد شدند و بعد در دفاع مقدس شرکت کردند و نهایت به شهادت رسیدند. مهرماه سال ۵۷ در همین حیاط مدرسه شعار‌ها شروع شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام می‌زنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است، انشالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد، مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد. انشالله ما شاهد خواهیم بود گذشته افتخارآمیز مردم، دانش‌آموزان و معلمان به آینده منور ختم خواهد شد و ایران موجب افتخار همه ما خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار