تکریم و معرفی ارشد نظامی آجا در استان همدان

مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه کبودراهنگ برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه از بهترین پایگاه‌های کشور است و همیشه در آمادگی کامل بسر می‌برد و با تقدیم شهدا نشان داده همیشه از آسمان و خاک کشورمان نگهداری می‌کند.

امیر سرتیپ ستاد حمید واحدی افزود: آماده کردن و به روز آوری هواپیما‌های فرسوده در این پایگاه، یکی از توفیقات نظام است.

استاندار همدان هم گفت: امروز به لطف خداوند متعال، درایت رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیرو‌های نظامی، کشور ما در امنیت کامل قرار دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد به عملیات تنبیهی وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در کشور سوریه به ساختمان کنسولی ایران تجاوز کرد و عزیزان ما را به شهادت رساند، اما با جواب کوبنده نیرو‌های نظامی ما مواجه شد و این نشان از قدرت و هماهنگی نیرو‌های نظامی ما دارد.

حجت‌الاسلام باقری، امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: ارتش ما در خدمت اسلام و در مقابل کفر و ظالم ایستادگی می‌کند و ارتشیان ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس با همه وجود از خاک میهن دفاع کرده است.

امیر پرویز مرادبکی، فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید محمد نوژه هم با اشاره به انجام ماموریت‌ها و عملیات‌های موفق از این پایگاه خدمات در سه سال گذشته، گفت: در این مدت با دستان توانمند نیرو‌های بومی، هواپیما‌های بمب افکن اورهال و آماده و ۶ مرحله دانش آموختگی خلبانان کابین عقب و جلو در این پایگاه برگزار شده است.

در پایان این مراسم از خدمات ۳ ساله امیر پرویز مرادبکی قدردانی و امیرمهدی کرمی به عنوان ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه کبودراهنگ معرفی شد.

برچسب ها: تودیع ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.