حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور که از سال گذشته مقرر شده بود به مکه مکرمه مشرف شوند و قرار است در اردیبهشت ماه امسال اعزام شوند از خراسان رضوی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

برچسب ها: حج مفرده ، زائران حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.