امسال صورت می گیرد؛

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: امکان واگذاری انشعاب فاضلاب در قاین تا تابستان و در سربیشه تا پایان سال فراهم خواهد شد.

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار