ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۵۸۷ اثر از ۷ استان شرق کشور در بخش‌های مختلف به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ارسال شد.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود و فراخوان جشنواره پارسال اعلام شد.

او افزود: روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای عضویت در خانه مطبوعات از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان آثار خود را ارسال کردند.

فرخنده با اعلام اینکه بیشترین آثار ارسالی به ترتیب با ۳۱۳ و ۱۴۰ اثر مربوط به استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است تصریح کرد: علاقه‌مندان با آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ابتدا تا ۲۰ فروردین امسال تعیین و تا ۳۱ فروردین تمدید شد اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود که در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، عکس و مصاحبه تعیین شده است.

او ادامه داد: در بخش موضوعی این جشنواره نیز موضوعاتی از قبیل مهار تورم، رشد تولید، پرهیز از اسراف و تجمل، معرفی کالا‌های فرهنگی بومی، معرفی پروفسور معتمدنژاد، تحکیم بنیان خانواده با موضوعات جمعیت - زیست عفیفانه، پیشگیری از توزیع و اعتیاد به مواد مخدر - امنیت پایدار مرز - انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی اعلام شده است.

فرخنده عنوان کرد: براساس تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مذکور سه یا چهار داور با تعیین دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آثار را داوری و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت زادروز دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین ایران و روز ارتباطات و روابط عمومی تعیین شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با بررسی ۳۸۰ اثر از ۷ استان کشور تیر سال ۱۴۰۱ به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد و افراد برتر در ۲ بخش حرفه‌ای و موضوعی معرفی و تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.