بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس از بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام، طیور و فرآورده دامی در این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

هادیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس گفت: پارسال جهت حمل ۵۶۳ هزار و ۷۷۰ قطعه طیور، ۸ هزار و ۵۱۶ دام سبک و سنگین و بیش از ۵ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت مرغ، آلایش مرغ، گوشت گاو، گوسفند و بز، شیر خام، پوست، پشم و کرک و ۵۱۸ کلنی زنبور عسل، گواهی بهداشتی صادر شده است.

او افزود: همچنین در این رابطه پروانه‌های بهداشتی خودرو‌های حمل و نقل دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی پس از بررسی بهداشتی صادر یا تمدید شده است.


بیشتر بخوانید


هادیان اظهار کرد: محموله‌های دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی که به مقصد این شهرستان دارای گواهی بهداشتی حمل هستند در شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید در سامانه قرنطینه ثبت و تخلیه اعلام می‌شود که در این رابطه ۲ هزار و ۷۶۲ محموله دام، طیور و فرآورده‌های خام دامی به مقصد شهرستان طبس مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس تصریح کرد: از برنامه‌های اداره قرنطینه همکاری با نیروی انتظامی و مراجع قضایی جهت معرفی متخلفین به مراجع قضایی است که در این رابطه ۲۱ محموله فرآورده خام دامی فاقد گواهی بهداشتی حمل به مراجع قضایی معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار