حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) با فرماندهی انتظامی استان قزوین دیدار کردند.

سرادر ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) گفت: قدردانی شما از نیروی انتظامی، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند چرا که شما نور چشم ما و دلسوز این انقلاب و نظام هستید.

به گفته سرادر ابراهیمی، در طرح نور برخورد‌های ما قاطع و قانونی و به موقع و مستمر خواهد بود.

وی افزود: در مقابله با هنجارشکنان عفاف و حجاب ورود پیدا کرده ایم و همه سازمان‌ها باید پای کار بیایند تا این طرح به ثمر بنشیند و به فرمان مقام معظم انقلاب نباید بگذاریم دشمنان سو استفاده کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: اگر امروز در مقابل این فریضه واجب کم توجهی کنیم باید پاسخگو باشیم و این موضوع به جد در دستور کار ما قرار گرفته است. 

سردار ابراهیمی تاکید کرد: باید بنیان خانواده‌ها را تقویت کنیم خیلی اوقات خانواده‌ها غافل هستند و از جوانان خود اطلاعی ندارند. 

وی با تبریک و تشکر از نیرو‌های مسلح در اجرای وعده صادق افزود: سیلی محکمی بود بر دهان اسرائیل و حامیان آنها که به کنسولگری ما تعرض کردند و اجازه نخواهیم داد که چشم داشتی به این خاک داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دنیا جز چند کشور برتر از لحاظ تجهیزات هستیم و آنها می‌دانند که اگر خطایی بکنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

سرادر ابراهیمی در ادامه گفت: مباحث سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، اتباع بیگانه و مقابله با معتادین متجاهر در کنار این طرح همچنان پیگیری می‌شود.

برچسب ها: طرح نور ، عفاف و حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.