تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث جرحی ناشی از کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۸ هزار و ۷۷ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷ هزار و ۷۵۰ پرونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

ادیب‌فر با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۱۳ هزار و ۴۰۸ پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام شد و تشکیل پرونده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پارسال ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده و همچنین ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.