۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است و امید داریم در سال جدید نیز حداقل ۲ پروژه دیگر به برنامه توسعه‌ای این شهرستان اضافه شود.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های نهفته در بهره‌برداری از آبگرم‌های معدنی می‌تواند اقتصاد گردشگری شهرستان را متحول کند، افزود:در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذار در سال ۱۴۰۳ در این حوزه علاوه بر جذب توریست از منابع خدادادی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر آبگرم‌های هتل تاریخی رامسر را یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری سلامت شهرستان رامسر یاد کرد و گفت: یکی دیگر از پروژه‌های آبگرم طبی رامسر نیز که در حال احیای مجدد است باز هم در نزدیکی هتل رامسر قرار دارد که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سحرخیز افزود: در این شهرستان بیش از ۵۰ چشمه آب معدنی دیگر نیز موجود است تلاش خواهیم کرد با شناسایی و استعداد یابی و تهیه طرح و جذب سرمایه‌گذار این منبع مهم طبیعی و طبی را به ثروت تبدیل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.