اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز اعلام شد.

سرهنگ سعید حسنوند رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

 او می‌گوید: این محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

 حسنوند ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

به گفته او ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.