حریق گسترده انبار کالا در میدان مهارت + فیلم

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی یک انبار نگهداری موادغذایی در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: با وجود شعله‌های سرکش آتش، از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری شده و آتش تحت کنترل است.

هادی عیدی پور در گفتگو با خبرنگاران درباره جزئیات آتش‌سوزی یک انبار نگهداری از مواد غذایی در محدوده بولوار سفیر جنوبی، میدان مهارت اظهارکرد: در ساعت ۱۳:۱۱ امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک سوله انبارموادغذایی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۱۲ ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم، تانکر آب رسان، خودرو دستگاه تنفسی، واحد هیدرانت و ... به محل اعزام کرد.

او با بیان اینکه ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان مشاهده کردند که حریق در سوله‌ای با مساحت حدود ۲ هزار متر مربع رخ داده است. این سوله به دلیل وجود انبار و بسته‌های غذایی از جنس کارتن و پلاستیک بشدت قابل اشتعال بودند.

رییس آتش نشانی شیراز افزود: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفاء حریق وارد عمل شده و از هفت جبهه عملیات خود را آغاز کردند.

عیدی پور با بیان اینکه در حال حاضر آتش سوزی سوله انبار مواد غذایی تحت کنترل درآمده است، گفت: به دلیل گستردگی زیاد این حادثه، آتش در حال نفوذ به سوله‌های مجاور که از جنس لوله‌های ساختمانی و بسته بندی از جنس کارتن و پلاستیک و همچنین کارگاه MDF و باشگاه ورزشی بود، که با اولویت قرار دادن پیشگیری از آتش به سوله‌های مجاور توسط آتش نشانان، از خسارت و حادثه بزرگ‌تر جلوگیری به عمل آمد.

این مدیر شهری در پایان اضافه کرد: پس از تلاش چند ساعته و خاموشی کامل آتش، تیم‌های حاضر در محل حاثه در حال لکه گیری و انتقال بقایای مواد سوختنی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
بسیار عالی است الان بک ماهه است که جنس را نمی فروشند