۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد.

روح اله صالحی در آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویان سراسر کشور که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهوری، رئیس کمیته امداد کشور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، گفت: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد استانی است. 

وی با اشاره به اینکه امروز ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اضافه کرد: مجموع زیربنای این واحدها ۲۳ هزار و ۸۳۷ متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آنها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

صالحی اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

 آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.