حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

بنا به دعوت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح اقدامات به عمل آمده توسط وزارت امور خارجه پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گزارشی از پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس و هماهنگی‌های انجام شده در این زمینه ارائه نمود و به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد. 

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تمجید از عملیات‌نظامی مقتدرانه و ظفرمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان علیه اهداف رژیم متجاوز و تروریست صهیونیستی، از تلاش‌ها و اقدامات دستگاه دیپلماسی در تبیین اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و حمله به اماکن دیپلماتیک برای مقامات سیاسی کشور‌ها و مجامع بین المللی و همچنین هماهنگی دیپلماسی با میدان در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کردند.

امیرعبداللهیان از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اگر آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با ایران نیست سوال اینجاست که پس چرا همه جانبه از اسرائیل کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مشکل اصلی ایران است که متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ واکنشی نشان نمی دهند چرا؟
وزیر امور خارجه ایران هم همه جانبه با سران بی ادب کشورهای اروپایی و هم عربی گفت وگو و همکاری می کند چرا؟
آخرین اخبار