بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد

باتوجه به اطلاعات فاش‌شده، مدل‌های سری شیائومی ۱۴T، درست مانند سری قبلی ۱۳T، دوربین پیشرفته، پردازنده با کارایی بالا و موارد دیگر خواهند داشت.

باتوجه به اطلاعات فاش‌شده، مدل‌های سری شیائومی ۱۴T، درست مانند سری قبلی ۱۳T، دوربین پیشرفته، پردازنده با کارایی بالا و موارد دیگر خواهند داشت. این سری شامل دو گوشی شیائومی ۱۴T و شیائومی ۱۴T پرو خواهد بود؛ همچنین ۱۴T پرو ظاهراً همان ردمی K۷۰ اولترا با نامی جدید و کمی تغییرات است.

براساس گزارش Android Headlines، طبق کد منبعی که در HyperOS شیائومی پیدا شده است، مدل ۱۴T پرو و ردمی K۷۰ اولترا دارای نام رمز یکسان rothko هستند. این نشان می‌دهد که هر دو گوشی مشخصات تقریباً مشابهی خواهند داشت و تنها نام و برخی ویژگی‌های آنها متفاوت است.

شیائومی ۱۴T پرو احتمالاً دارای پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ خواهد بود. این امر آن را از رقبای خود متمایز خواهد کرد چرا که این پردازنده بهره‌وری بالا و عملکرد خوبی دارد. ردمی K۷۰ اولترا نیز ظاهراً با همین پردازنده عرضه خواهد شد، بااین‌حال، این دو مدل دقیقاً یکسان نیستند. برای مثال، ردمی K۷۰ اولترا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و شیائومی شارژ بی‌سیم را فقط به ۱۴T پرو اضافه خواهد کرد.

همچنین غول چینی احتمالاً برای کاهش هزینه‌ها با شرکت لایکا برای دوربین ردمی K۷۰ اولترا همکاری نمی‌کند. ازهمین‌رو، تنها شیائومی ۱۴T پرو دارای دوربین تله‌فوتو خواهد بود و ردمی K۷۰ اولترا با دوربین ماکرو عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴T پرو در بسیاری از کشور‌ها به فروش برسد. سه شماره مدل مختلف از این گوشی فاش شده است که نشان‌دهنده عرضه آن در کشور‌های مختلف است؛ اما احتمال دارد که این گوشی در هند عرضه نشود. گوشی دوم این سری، یعنی شیائومی ۱۴T نیز با دو شماره مدل مشاهده شده است و انتظار می‌رود که در بسیاری از کشور‌ها روانه بازار شود.

در سری T شیائومی، تفاوت اصلی بین مدل پایه و مدل پرو معمولاً در مشخصات پردازنده و باتری است. به‌عنوان مثال، دوربین‌های استفاده‌شده در شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو و حتی ظرفیت باتری آنها دقیقاً یکسان است، اما پردازنده این دو گوشی با هم فرق دارد. شیائومی در ۱۳T از دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا و در ۱۳T پرو از دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده کرده است. درباره مدل‌های ۱۴T نیز انتظار می‌رود شیائومی چنین رویه‌ای در پیش بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار