پایتخت برای قانون شکنان امن نیست

سردار گودرزی گفت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت بعنف در اتوبان صدر ذهن‌ها را متوجه خود کرد و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اینکه انتشار فیلم صحنه سرقت در اتوبان صدر موجب هوشیاری و حساسیت متهمین شده بود، حتی این هوشیاری هم نتوانست به آنان برای اختفاء و از بین بردن سرنخ‌ها کمک کند و کارآگاهان این پلیس بلافاصله با اقدامات پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی متهمین شدند و در بازه زمانی کمتر از یک هفته آنان را در مخفیگاهشان در یکی از استان‌های شمالی دستگیر نمودند.

وی افزود: این اتفاق افتاد تا یک بار دیگر به مجرمین یادآوری شود تهران برای قانون شکنان امن نیست. این پرونده تنها گوشه‌ای از دستاورد‌های روزانه کارآگاهان پلیس آگاهی می‌باشد که به واسطه انعکاس رسانه‌ای آن شهروندان در جریان وقوع و کشف آن قرار گرفته اند. این پلیس با اشراف اطلاعاتی دقیق بر مجرمین و جغرافیای فعالیت آنان آماده رویارویی با هرگونه اقدام مجرمانه که آرامش خاطر شهروندان را به خطر می‌اندازد می‌باشد.

وی ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس می‌باشند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند. 

وی افزود: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار