کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس قلعه نو، در محل گاوداری توقف و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که رانندگان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها کرده و اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۱.۱۲۲ عدد گیرنده، ۲.۰۰۰ عدد سوئیچر، ۶۹۱ عدد پایه، بوده است که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار