ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست

رییس همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران گفت: بیش از ۲۰۰ مقاله به دفتر همایش رسیده که این نشان دهنده پتانسیل و توانایی ویژه این حوزه برای شناختن زوایای مختلف محیط زیست است.

 نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران با اشاره به نمایش غرور ملی در عملیات وعده صادق میهن اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ مقاله به دفتر همایش رسیده که این نشان دهنده پتانسیل و توانایی ویژه این حوزه برای شناختن زوایای مختلف محیط زیست است.

وی افزود: جامعه علمی ما این پتانسیل را دارد که از دانش سنتی بهره بیشتری ببرد و ما در نظر داریم تا در آینده نزدیک و بعد از تجمیع اطلاعات از تمامی استان‌های کشور، اطلس دانش سنتی محیط زیست ایران را منتشر کنیم

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تألیف ۳۱ کتاب در تمامی استان‌های کشور در حوزه دانش سنتی محیط زیست بخشی از اقدامات ما در آینده خواهد بود و برای زایش و استمرار این گونه دانش‌ها لازم است دبیرخانه دائمی این همایش فعال باشد.

مرادی بیان داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای استمرار این همایش به صورت همایش دوسالانه دانش سنتی محیط زیست در حال انجام است و این حرکت انگیزه‌های لازم برای توجه سایر علوم به دانش سنتی در حوزه‌های خود را فراهم کرده است.

 

برچسب ها: محیط زیست ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار